728 x 90

وال استریت ژورنال: امتیاز دادن به جواد ظریف را متوقف کنید

اتمی رژیم ایران - جواد ظریف
اتمی رژیم ایران - جواد ظریف

هیچ آثاری از مدراسیون در مورد وزیر خارجه رژیم ایران که اکنون بنیاد فکری ما را تهدید می‌کند وجود ندارد.

وال استریت ژورنال در مطلبی به قلم مارک دوبوویتز و رائول مارک گرچت نوشت:

وزارت‌خارجه رژیم ایران اغلب خود را در حواشی رژیم می‌یابد. دیپلماتهای آن قطعاً کار خود را انجام می‌دهند: بطور خستگی‌ناپذیری تبلیغات ضد آمریکایی و ضد یهودی را منتشر کرده و بسته‌های دیپلماتیک و کمکهای لجستیکی برای نیروهای عملیاتی رژیم ایران فراهم می‌کنند و عملیات‌های مرگبار را تکذیب یا سفیدسازی می‌کنند.

با این وجود غربیها در محکوم کردن خفقان معمولاً تمایل دارند دیپلماتهای رژیم ایران را اگر به شکلی مدره به‌نظر برسند، مستثنی کنند.

دست دادن با یک زن و لبخند زدن و شوخ طبع بودن و تمایل به حضور در محلی با وجود مشروبات الکلی داشتن(باعث می‌شود)،آمریکاییان و اروپاییان وقتی اسلامگراها چنین رفتاری داشته باشند، استقبال می‌کنند.

این روحیه بخشندگی در مورد جواد ظریف بسیار عیان است. کسی که چاکرمنشی خود را به خامنه‌ای و در خدمت تروریسم او ثابت کرده است.

نمونه آن پاسخ ظریف به اتهامات فرانسه بود که بمب‌گذاری علیه گردهمایی بزرگ اپوزیسیون ایران در سال ۲۰۱۸ در حومه پاریس را خثنی کرد که در تهران طراحی شده بود.

ظریف مدعی شد که این رژیم «به صراحت هرنوع خشونت و تروریسم را محکوم می‌کند و آماده همکاری با تمامی طرفهای مربوطه برای کشف توطئه عملیات فریب است». این (موضع) بعد از آن بود که یک افسر اطلاعات رژیم ایران که پوشش دیپلماتیک داشت به‌خاطر مشارکت در جرم دستگیر شد و مقامات امنیتی اروپایی مدیریت امنیت داخلی وزارت اطلاعات را به‌عنوان مرکز فرماندهی این عملیات مشخص کردند.

حال ما خودمان هدف آقای ظریف قرار می‌گیریم. وزارت‌خارجه رژیم (ایران) روز شنبه اعلام کرده است که بنیاد دفاع از دموکراسیها و مارک دوبوویتز شخصاً مقصر طراحی و اعمال و تشدید تاثیرات تروریسم اقتصادی علیه رژیم بوده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a43846c-bdcd-4414-b303-c377fbf10773"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات