728 x 90

واشنگتن فری بیکن: پهپادهای ایرانی با استفاده از فناوری آمریکایی، غیرنظامیان اوکراینی را می‌کشند

پهپاد ارسالی رژیم ایران به روسیه که سرنگون شد
پهپاد ارسالی رژیم ایران به روسیه که سرنگون شد

واشنگتن فری بیکن روز جمعه ۹دی به ارسال پهپادهای ساخت رژیم ایران به روسیه برای کشتن غیرنظامیان اوکراینی اشاره کرده و نوشت: ضعف اوباما دوباره به میدان نبرد در اوکراین سرازیر می‌شود؛ پهپادهای ایرانی با استفاده از فناوری آمریکایی، غیرنظامیان اوکراینی را می‌کشند.

واشنگتن فری بیکن به پاراگرافی از گزارش نیویورک تایمز اشاره دارد که نوشته بود: در مورد تلاشهای دولت بایدن برای جلوگیری از ارائه پهپادهای رادارگریز ایران به روسها، خبری است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
فری بیکن افزود: پهپادهای ایرانی که اکنون اوکراینی‌ها را می‌کشند و به‌عنوان «هواپیمای «کامیکازی» بدون سرنشین توصیف می‌شوند، با کمک درس‌های آموخته‌شده از یک پهپاد آمریکایی ساخته شده‌اند. از همین مدل برای نظارت بر مجتمع اسامه بن‌لادن در پاکستان استفاده شده بود، و فناوری که آن را نیرو می‌داد تا یک دهه پیش یک راز اطلاعاتی بسیار محافظت شده بود.
فری بیکن به صحبت‌های اوباما درباره اعتراف به اشتباهات خود اشاره کرد و نوشت: اوباما گفته است که از شکست سخت خود در حمایت از معترضان ایرانی در سال ۲۰۰۹ متأسف است. شکست هواپیماهای بدون سرنشین را به فهرست بلند شکست‌های سیاست خارجی رئیس‌جمهور سابق اضافه کنید، که ایالات متحده و متحدان ما به‌لحاظ جان و پول برای دهه‌های آینده بهای آن را خواهند پرداخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d875150-9fb1-47a1-90b7-1ff73dce24e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات