728 x 90

واشنگتن فری بیکن: حرکت سنای آمریکا برای برهم زدن حمایت رژیم ایران از جنگ روسیه در اوکراین

سنای آمریکا
سنای آمریکا

وبسایت واشنگتن فری بیکن خبر از ارائه طرحی در سنای آمریکا؛ برای برهم زدن اتحاد نظامی رژیم ایران با روسیه از طریق قانون جدیدی داد که تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی را میسر می‌کند.
این طرح که توسط سناتور لنکفورد ارائه شده با تأکید بر گزارشهای مستند از وجود قطعات ساخت آمریکا در پهپادهای رژیم که در اوکراین سرنگون شده استوار بوده و ایران را از واردات محصولات آمریکایی که به تقویت فعالیت‌های تروریستی این رژیم کمک می‌کنند؛ منع می‌کند.
به گزارش واشنگتن فری بیکن؛ این قانون با هدف قرار دادن مستقیم فعالیت‌های نظامی میان رژیم ایران و روسیه توسط سناتور لنکفورد ارائه شده است و جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا را از لغو هر گونه تحریم علیه جمهوری اسلامی تا زمانی که به حمایت‌های نظامی‌اش از روسیه ادامه می‌دهد باز می‌دارد.
این طرح که به نام دیسراپت نامیده می‌شود در صورت تبدیل به قانون؛ دولت بایدن را مجبور می‌کند علیه تمام افراد و نهادهای ایرانی که «برای فعالیت‌های فدراسیون روسیه علیه اوکراین پشتیبانی مادی، تاکتیکی یا عملیاتی فراهم می‌کنند»، تحریم‌های جدید وضع کند.
این لایحه شامل تأمین هواپیماهای بدون سرنشین، موشکهای سطح به سطح‌، موشکهای بالستیک کوتاه‌برد، وسایل نقلیه زمینی زرهی، مهمات و تسلیحات معمولی توسط ایران برای روسیه می‌شود.

لایحه مرتبطی که روز چهارشنبه توسط لنکفورد ارائه شد، با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر کشف قطعات ساخت ایالات متحده در پهپاد ایرانی سرنگون شده در اوکراین، ایران را از واردات محصولات آمریکایی که به تقویت فعالیت‌های تروریستی این کشور کمک می‌کند، منع می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7395436-58b0-402f-8a11-598f3a26cc82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات