728 x 90

واشنگتن فری بیکن: جمهوریخواهان به بررسی روابط راب مالی با شبکه نفوذ تهران می‌پردازند

راب مالی
راب مالی

واشنگتن فری‌بیکن روز ۱۹مهر در گزارشی از نفوذ رژیم ایران در دولت آمریکا نوشت: جمهوریخواهان به بررسی روابط راب مالی با شبکه نفوذ تهران می‌پردازند.
فری‌بیکن افزود: قانون‌گذاران می‌خواهند بدانند آیا سفیر تعلیق شده ایران توسط ابتکار کارشناسان ایران به خطر افتاده است یا خیر.
واشنگتن فری‌بیکن دریافته است که رهبران جمهوریخواه در کمیته‌های امور خارجه سنا و مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات مشترکی را درباره ارتباط رابرت مالی، نماینده ایران در دولت بایدن با یک شبکه نفوذ مخفی دولت ایران که بنا بر گزارشها شامل چندین تن از نزدیک‌ترین همکاران وی است، آغاز کرده‌اند.
سناتور جیمز ریش (R. ، آیداهو) و نماینده مایکل مک کال (R. ، تگزاس) - به ترتیب عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان از وزارت امور خارجه درخواست اطلاعات در مورد آیا مالی توسط ابتکار کارشناسان ایران (IEI) به خطر افتاده است، یک عملیات تبلیغاتی گسترده تحت کنترل دولت ایران که گفته می‌شود حداقل سه نفر از نزدیکان دیپلمات را شامل می‌شود، از جمله یکی که در پنتاگون کار می‌کند و دارای مجوز امنیتی است... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4527c042-b826-41ed-85e6-69eb2ba260a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات