728 x 90

واشنگتن فری بیکن: جمهوری‌خواهان می‌خواهند دولت بایدن را از لغو تحریم‌ها علیه تروریست‌های تحت حمایت ایران منع کنند

واشنگتن فری بیکن
واشنگتن فری بیکن

سایت واشنگتن فری بیکن روز دوشنبه ۱۵فروردین در مطلبی نوشت: بر اساس نسخه‌ای از یک لایحه جدید که منحصراً توسط واشنگتن فری بیکن به دست آمده، جمهوری‌خواهان کنگره تلاشهای قانونی را برای منع دولت بایدن از لغو تحریم‌های تروریسم علیه سپاه پاسداران به‌عنوان بخشی از توافق هسته‌یی جدید با تهران رهبری می‌کنند.

این سایت نوشت: نمایندگان برایان مست (جمهوریخواه، فلوریدا) و اسکات پری (جمهوریخواه از پنسیلوانیا) روز دوشنبه قانون منع حامیان تروریسم از مماشات با تروریست‌ها را معرفی کردند، لایحه‌ای که کاخ‌سفید را از حذف سپاه از فهرست سازمانهای تروریستی خارجی (FTO) بدون تأیید کنگره را منع می‌کند.

این لایحه برای جلوگیری از خارج کردن سپاه پاسداران از لیست توسط دولت بایدن به‌عنوان بخشی از بسته امتیازاتی که به رژیم ایران در توافقنامه هسته‌یی جدید نوشته شده است، توافقی که در حال تکمیل است و احتمالاً شامل ماده‌ای است که تحریم‌های کلیدی بر سپاه پاسداران را لغو می‌کند.

فری بیکن نوشت: ایران دولت بایدن را تحت فشار قرار می‌دهد تا این نامگذاری را لغو کند، و این در شرایطی است که سپاه پاسداران به‌طور فعال برای ترور مقامات ارشد دولت ترامپ طراحی کرده و حملاتی را علیه نیروهای آمریکایی در منطقه انجام می‌دهد.

این سایت در پایان نوشت: تلاش دولت برای حذف این تحریم‌ها، مخالفت رهبران سیاست خارجی دموکرات و جمهوریخواه با این توافق را تشدید می‌کند، آنها نگرانند چنین امتیازی تروریسم جهانی و عملیات جاسوسی ایران را تقویت کند. در رابطه با این معامله که میلیاردها دلار درآمد برای روسیه فراهم می‌کند، خشم قانون‌گذاران را نیز برانگیخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c09188d6-2b75-4a5d-b9a4-dc7b35db0df9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات