728 x 90

واشینگتن تایمز: گردهمایی اپوزیسیون ایران برای تغییر رژیم در تهران

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی سالانه مقاومت ایران ۲۷تیر۹۹
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران - گردهمایی سالانه مقاومت ایران ۲۷تیر۹۹

واشنگتن تایمز روز جمعه ۲۷تیرماه۹۹ در گزارشی از گردهمایی سالانه مقاومت ایران، که با شرکت دوستداران ایران آزاد، حامیان مقاومت و ایرانیانی که خواهان سرنگونی فاشیسم دینی حاکم بر ایران بودند با اتصال ۳۰هزار نقطه در ایران و اشرف۳ در آلبانی و در بیش از ۱۰۰کشور در ۵قاره جهان به‌صورت آنلاین برگزار شد با عنوان «گردهمایی مخالفان ایرانی برای تغییر رژیم در تهران» نوشت:

حکومت مذهبی ایران در ضعیف‌ترین نقطه خود طی ۴دهه تاریخ خود قرار دارد و با چالشهای بی‌سابقه‌یی از جانب شهروندان شجاع تشنه آزادی روبه‌روست، مخالفان ایرانی و سیاستمداران معروف آمریکایی و اروپایی روز جمعه در یک گردهمایی مهم بین‌المللی خواستار سرنگونی دیکتاتوری در تهران شدند.

اجلاس سالانه جهانی ایران آزاد که امسال به‌خاطر بیماری همه‌گیر کووید۱۹ به‌صورت مجازی برگزار می‌شد گروه‌های مقاومت ایران و متحدان آنها را از سراسر جهان پشت هدف مشترکی که پافشاری بر جایگزینی رژیم آیت‌الله علی خامنه‌ای با یک دموکراسی مسالمت‌جو می‌باشد گردهم آورده بود.

این اجلاس توسط سازمان فراگیر چندملیتی شورای ملی مقاومت ایران (ان.سی.آر.آی) و گروه مجاهدین خلق ایران (ام.یی.کی) سازماندهی و میزبانی می‌شد، این یک امر شگفت‌انگیز فنی بود که از طریق زومZOOM دهها هزار نفر از شرکت‌کنندگان را از ۱۰۲کشور و ۳۰هزار نقطه مختلف از سراسر جهان متحد می‌کرد.

برخی از فعالان مقاومت ایران حتی از داخل ایران با خطر فوق‌العاده‌ای که برای جانشان داشت با توجه به سابقه رژیم خامنه‌ای در سرکوب خشونت‌بار علیه اپوزیسیون داخلی، به این اجلاس پیام می‌دادند .

در پشت این پیروزی لجستیک یک پیام ساده از جانب سازماندهندگان شورای ملی مقاومت ایران بود که روحانیان ایران و تروریستهای هوادار آنها عمرشان به‌سر آمده و با خشمی بی‌سابقه از داخل و فشاری خرد کننده از خارج مواجهند آن هم در حالی که کارزار تحریم‌های مالی دولت ترامپ نیز علیه تهران برای فشار بر اقتصاد ایران ادامه دارد.

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت در خلال سخنرانی پرشور خود در صبح جمعه گفت: «این نسل کابوس شبانه‌روزی آخوندهاست. آنها با نسل شورشگری روبه‌رو شده‌اند که در برابر آن ضربه‌پذیرند».

«امروز در ایران، یکی از بزرگ‌ترین نبردها و آزمایش‌های زمان بین آزادی و دیکتاتوری مذهبی، بین دمکراسی و بنیادگرایی دینی در جریان است. این نبرد با سرنوشت بشریت معاصر و صلح و امنیت جهانی پیوند خورده است.

از همه دولتها و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که در رویارویی تاریخی با مهم‌ترین تهدید صلح و امنیت جهان، در کنار مردم ایران باشند»... .

آقای جولیانی در خلال سخنرانی خود در اجلاس مجازی گفت: «ما حقیقت را می‌دانیم و آنها هم حقیقت رامی دانند: آنها می‌دانند که این سازمان برای آنها یک تهدید کامل است» .

او گفت: «زمانی که آنها امروز ببینند، این گردهمایی مردم، از (سیستم) زوم و شیوه‌ای مدرن ارتباطات استفاده کرده است»، «آنها تشخیص می‌دهند که دشمنی نیرومند دارند. آنها تشخیص می‌دهند که چگونه این گروه می‌تواند به‌راحتی دولتی موقت برپا کند که بتواند پلی بسوی یک ایران دموکراتیک، آزاد، شکوفا و خارق‌العاده باشد» ... .

...

سناتور سابق آمریکا لیبرمن گفت، خواه توافق اتمی ایران باشد یا سایر سیاست‌ها، تمامی تلاش‌ها برای اصلاح دولت تهران شکست‌خورده‌اند و تنها گزینه باقی برای مردم ایران قیام و استقرار یک رهبری جدید است.

او گفت: «ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم نتیجه بگیریم بعد از آن که همه چیز با این سندیکای جنایتکاران که مردم و تاریخ و فرهنگ ایران را به گروگان گرفته‌اند امتحان شده و هر آنچه که امتحان شده کارگر نیفتاده است». «پاسخ در رزمندگان مقاومت در ایران است ... زمانی که آنها مقاومتشان را به شورش تبدیل کنند ما و باقی جهان و مشخصاً آمریکا باید در کنار آنها بایستیم و از آنها حمایت کنیم.من یقین دارم که آن‌روز نزدیک می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/beef7525-b791-4094-a11b-3373c52a7c58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات