728 x 90

واشنگتن تایمز : معافیت از مجازات تروریست‌ها را نفی کنید

اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست بمبگذار رژیم آخوندی
اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست بمبگذار رژیم آخوندی

واشنگتن تایمز روز سه‌شنبه ۲۸ تیر درباره معامله شرم‌آور دولت بلژیک و رژیم ایران برای آزادسازی اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم با تیتر معافیت از مجازات تروریست‌ها را نفی کنید، نوشت:اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست مقیم وین، طراح نقشه خنثی شده بمب‌گذاری در تجمع مقاومت ایران در نزدیکی پاریس در ژوئن ۲۰۱۸. او و سه همدستش در سال ۲۰۲۱ توسط دادگاه بلژیک به ۲۰ و ۱۸ سال زندان محکوم شدند.

معامله بلژیک با رژیم ایران برای آزادی یک محکوم دیپلمات-تروریست، طراح توطئه خنثی شده برای کشتن هزاران نفر، از جمله شهروندان آمریکایی، قانونگذاران، مقامات سابق، در اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۱۸ در فرانسه، یک اشتباه فاحش است.

ویلپنت، فرانسه، ۲۰۱۸ - حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر و صدها قانونگذار، مقامات فعلی و سابق دولت و شخصیت‌های سیاسی در اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۱۸ حضور داشتند که اسدالله اسدی و سه همدستش تلاش کردند آن را بمباران کنند.

عفو بین‌الملل، قانون‌گذاران آمریکایی و اروپایی، حقوقدانان بین‌المللی توافق ناقص را محکوم کردند. برای بمب‌گذاری در تجمع مقاومت ایران در نزدیکی پاریس در ژوئن ۲۰۱۸ او و سه همدستش در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ توسط دادگاه بلژیک به ترتیب به ۲۰ و ۱۸ سال زندان محکوم شدند. معافیت از مجازات تروریست‌ها را نفی کنید.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a432207-b878-458d-bbc5-73414aeaec5c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات