728 x 90

واشنگتن تایمز: توافق تنها به دشمنان ما انگیزه می‌دهد تا آمریکاییها را گروگان بگیرند

واشنگتن تایمز
واشنگتن تایمز

واشنگتن تایمز روز ۲۷مرداد درباره معامله دولت بایدن با رژیم ایران برای آزادی گروگانها در ازاء آزاد کردن ۶میلیارد دلار پول بلوکه شده در بانک‌های کره جنوبی نوشت: مبادله محرمانه زندانیان بایدن با ایران برای آمریکا بد است.
واشنگتن تایمز نوشت: توافق تنها به دشمنان ما انگیزه می‌دهد تا آمریکاییها را گروگان بگیرند...

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ‌سفید در یک کنفرانس خبری: «ما در حال مذاکره فعال درباره برنامه هسته‌یی نیستیم». به گفته کربی، تبادل زندانیان با هیچ بحثی در مورد تواناییهای هسته‌یی ایران مرتبط نیست. با این حال، برخلاف اظهارات کربی، وال استریت ژورنال گزارش داد که ایران ذخایر اورانیوم غنی شده ۶۰درصد خود را که یک اصل کلیدی مذاکرات شکست‌خورده قبلی رئیس‌جمهور بایدن با ایران بود کاهش داده است.

این در بهترین حالت بسیار مشکوک است که ایران ذخایر هسته‌یی خود را تنها یک روز پس از آغاز مبادله یک طرفه زندانیان که دولت بایدن ادعا می‌کند ربطی به توانایی‌های هسته‌یی ایران ندارد، کاهش داده باشد.

حقیقت این است که آمریکایی‌ها هنوز در تاریکی در مورد آنچه که دولت اصلی حامی تروریسم در جهان مذاکره کرده است، به سر می‌برند. و آقای بایدن امیدوار است که این وضعیت را حفظ کند... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5afdaebf-d631-41d0-bf89-74a56bb708fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات