728 x 90

واشنگتن تایمز: زمانی که راب مالی شغل تدریس در دانشگاه پرینستون را می‌پذیرد راز عمیق‌تر می‌شود

راب مالی
راب مالی

واشنگتن تایمز روز ۲۷مرداد در واکنش به شغل تدریس راب مالی در دانشگاه پرینستون نوشت: زمانی که مالی، نماینده بایدن برای امور ایران، شغل تدریس در دانشگاه پرینستون را می‌پذیرد راز عمیق‌تر می‌شود... .

با توجه به این‌که سیاست گسترده‌تر دولت درباره رژیم ایران در حال تغییر است، پرینستون و مالی اعلامیه مشترک خود را در بیانیه‌یی مطبوعاتی سه‌شنبه اعلام کردند.

مالی گفت: «در حالی که از وزارت امور خارجه در مرخصی هستم، از فرصتی که برای کار با نسل بعدی کارمندان دولتی در دانشکده روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه پرینستون به دست آوردم بسیار سپاسگزارم. من مشتاقانه منتظر حضورم در پرینستون و بازگشت به خدمات دولتی در زمان مناسب هستم».
جمهوریخواهان با ترکیبی از خشم و سردرگمی واکنش نشان دادند. سناتور تد کروز، جمهوریخواه تگزاس و فارغ‌التحصیل پرینستون، گفت که او و سایر قانونگذاران هنوز از جزئیات تحقیقات مالی اطلاعی ندارند...

 

مایکل مک‌کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در همین روز درباره پیوستن راب مالی به دانشکده پرینستون در پستی در شبکه ایکس نوشت: «مجوز امنیتی مالی به‌حالت تعلیق درآمد و او از وزارت امور خارجه به مرخصی سپرده شد، بدون هیچ توضیحی در مورد علت آن، حتی در یک جلسه محرمانه».
من روی قانونی کار می‌کنم تا دستور بدهم که وزارت‌خارجه هنگامی که مسائل امنیتی با مقامات ارشد وجود دارد با کنگره شفاف باشد. من از (دانشگاه) پرینستون می‌خواهم که در اجازه به مالی برای تدریس به دانشجویان آمریکایی تا زمانی که دلیل اصلی تعلیق روشن و حل نشده باشد، تجدید نظر کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d41a686-d3fb-4fbf-9d23-3ca627ffdabe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات