728 x 90

واشنگتن تایمز: اعلام تحریم‌هایی علیه مقامات فعلی و سابق آمریکا توسط رژیم ایران به‌خاطر حمایت از مجاهدین خلق

گردهمایی بزرگ ایران آزاد
گردهمایی بزرگ ایران آزاد

واشنگتن تایمز ۲۶تیر۱۴۰۱ گزارش کرد: رژیم تهران تحریم‌هایی را علیه مقامات فعلی و سابق آمریکایی که به‌گفته آن، از گروه مخالف ایرانی که در واشنگتن نفوذ دارد حمایت می‌کنند، اعلام کرد.

به گزارش رویترز، وزارت امور خارجه رژیم ایران روز شنبه فهرستی از ۶۱مقام فعلی و سابق آمریکایی را منتشر کرد که به‌گفته آن، از مجاهدین خلق «حمایت عمدی» کرده‌اند.

سازمان مجاهدین خلق که آشکارا خواستار سرنگونی رژیم دینی در تهران است، گردهماییهای سالانه‌ای برگزار می‌کند که اغلب با حضور چهره‌های سیاسی سابق ایالات متحده از هر دو جناح برگزار می‌شود.

واشنگتن تایمز هم‌چنین به واکنش حکومت آخوندی در رابطه به سفر بایدن به منطقه اشاره کرده و می‌نویسد: روز یکشنبه، رژیم افراطی ایران، رئیس‌جمهور بایدن را به دامن‌زدن به تحریک تنشهای منطقه‌ای در سفر خاورمیانه متهم کرد.

این منبع افزود: بایدن روز شنبه در عربستان سعودی با بیان این‌که گزینه دیپلماسی هم‌چنان روی میز است، اما «به هر صورت، ایالات متحده متعهد است تضمین کند که رژیم ایران هرگز به سلاح هسته‌یی دست پیدا نکند» خبرساز شد. وی درباره تهدیدهای نظامی رژیم ایران برای مسدود کردن مسیرهای آبی تجاری کلیدی در خلیج‌فارس از جمله تنگه هرمز گفت: ایالات متحده «اجازه نخواهد داد قدرتهای خارجی یا منطقه‌ای آزادی کشتیرانی از طریق آبراه‌های خاورمیانه را به خطر بیندازند. ما تلاش‌های هیچ کشوری برای تسلط بر کشور دیگری در منطقه را از طریق ساختار نظامی، تهاجم و/یا تهدید تحمل نخواهیم کرد».  (واشنگتن تایمز ۲۶ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7877116e-75c5-40dd-9142-af0c2e82fffe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات