728 x 90

وارونه‌گویی‌های سرکرده یگان ویژه درباره قیام اخیر زنان و جوانان در ایران

قیام جوانان در ایران
قیام جوانان در ایران

خبرگزاری فارس رژیم روز شنبه ۲۳مهرماه در گفتگو با حسن کرمی سرکرده نیروهای سرکوبگری یگان ویژه درباره خیزش و قیام زنان و جوانان دلیر و شجاع در روزهای اخیر در سراسر کشور به قدرت‌نماییهای پوشالی همراه با بیرحمی این نیروی سرکوبگر اشاره شده است.

حسن کرمی در یک وارونه‌گویی گفت: همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین نیاز مردم امنیت است و یگان ویژه با توجه به شرایط موجود و در فضای فعلی وارد صحنه شد تا امنیت و احساس امنیت را که در چند روز اخیر تحت‌الشعاع جریانهای و جوسازیهای اخیر واقع شده است، تأمین کند.

وی در سی‌امین روز خیزش و قیام سراسری آنرا تمام شده اعلام کرد و افزود: بنده فروکش کردن ناآرامی‌ها را دوم مهرماه اعلام کردم؛ چرا که پلیس ویژه این توانمندی را دارد که این‌گونه حوادث را در بعد پلیسی و امنیتی در کمتر از ۶-۵ روز جمع کند؛ اگر چه حواشی و تبعات آن شاید مدتی طول بکشد اما آنچه مربوط به یگان ویژه در ناآرامی‌های اخیر است، باید گفت که قضیه جمع شده و پایان یافته است.

این سرکرده جنایتکار رژیم قیام‌کنندگان را احساسی و بی‌پشتوانه اعتقادی عنوان کرد و گفت: افرادی که هم‌اکنون در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند آدم‌های احساسی و بدون پشتوانه فکری و اعتقادی هستند؛ افرادی که تحریک شده‌اند؛ یا پول گرفته یا دنبال منافع دنیوی هستند و چون پشتوانه اعتقادی ندارند احساسی عمل می‌کنند.

وی در جای دیگر دهه‌هشتادی‌های شجاع را مزدبگیر عنوان کرد و گفت: اگر به جریان‌سازی شبکه‌های معاند نگاه کنید آن که آن سوی مرزها و دریاها در یک استودیو نشسته می‌گوید «بروید»؛ خودش آنجا نشسته و به واسطه پول‌هایی که خرج می‌کند، دستور می‌دهد که بروید؛ برای همین است که دستگیر شدگان فقط به ازای آن پولی که گرفته‌اند می‌گویند خدمت کرده‌اند.

حسن کرمی در یک دروغگویی دیگر اعتراض کشاورزان اصفهانی را که نیروهای سرکوبگر یگان ویژه به خاک و خون کشید را مثال آورد و افزود: ببینید، بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد؛ ما مدافع شهروندانی هستیم که می‌خواهند اعتراض خود را بیان کنند و بیایند و حرف خود را بزنند؛ مثل اعتراض کشاورزان در اصفهان در سال گذشته که ۳۰ تا ۳۵هزار نفر آمدند و اعتراض‌شان را بیان کردند و ما هم امنیت آنها را برقرار کردیم اما وضعیت این روزها دیگر اعتراض نیست این اغتشاش است.

این مهره سرکوبگر دانشجویان و دانش‌آموزان قیام‌کننده را آموزش دیده و این‌که مردم عادی نبودند عنوان کرد و اضافه کرد: اولاً این‌که این‌ها مردم عادی نبودند و افراد آموزش‌دیده در صحنه عملیات بودند و با تجربه؛ چرا که آموزش تظاهرات برق‌آسا و بزن‌ دررو را دیده بودند؛ تیم‌های سه تا چهار نفره موتوری، مجهز به سلاح سرد و گرم؛ جایی که تراکم جمعیت زیاد می‌شد و می‌آمدند و شعار داده و تحریک کرده و سریع جابه‌جا می‌شدند.

این‌ها آدم‌های عادی و مردم کوچه و بازار نبودند آدم‌های هدف‌داری بودند که با خودشان بنزین، نارنجک و سلاح داشتند؛ سریع آتش زده و یا در بانکی را می‌شکستند و می‌رفتند.

اگر چه ما هم خیلی از آنها را شناسایی کرده و در رصد اطلاعاتی برای دستگیری آنها اقدام کرده‌ایم.

وی درباره عملکرد نیروی سرکوبگر گفت: مردم باید بدانند وقتی فرمانده یگان ویژه اخطار می‌دهد پشت سر اخطار بلافاصله عملیات انجام می‌شود رهگذر یا عابر پیاده یا آدم بی‌طرف باید مسیرش را سریع عوض کند تا مأ‌مور دچار اشتباه نشود.

کرمی درباره عملیات برق‌آسا و بزن در رو قیام کنندگان، آنرا به یگان ویژه نسبت داد و گفت: ما در مقابل آنها عملیات برق‌آسا را اجرا کردیم؛ باید بگویم که کلمه برق‌آسا را ابتدا ما به کار بردیم؛ اما در این دوره آشوبگران به تظاهرات خود واژه برق‌آسا را اضافه کردند. با توجه به این‌که نیروهای آشوبگر مستقر در محل آموزش‌دیده و مسلح و خشن بودند به‌طور مثال در یک شب ۳۰مرحله عملیات برق‌آسا انجام دادیم. بله، هسته‌های اصلی اغتشاشگران از موتور استفاده می‌کردند چرا که جابه‌جایی سریعی را برای آنها امکانپذیر می‌کرد و می‌توانستند نقاط بیش‌تری را پوشش دهند مثلاً با یک دسته راه افتاده و می‌رفتند و بلافاصله تغییر تاکتیک می‌دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7797d18-438d-41ca-9bdc-36274bbddc34"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات