728 x 90

هم‌پیمان با آلاله‌های قیام در یلدا

شامگاه شنبه ۳۰آذر ۹۸ همزمان با بلندترین شب سال، جوانان میهن با شهیدان راه آزادی تجدید عهد کردند: «روز شنبه ۳۰آذر ۹۸ به‌یاد شهدای راه آزادی مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر خامنه‌ای...».

جوانان در محلات و شهرهای مختلف ضمن همدردی با خانواده‌های شهیدان آبان، نشان دادند مردم ایران‌زمین تحت هیچ شرایطی دست از دادخواهی خون شهیدان برنمی‌دارند: «به‌ مناسبت همدردی با خانواده‌های این عزیزان یادآوری باشه برای این‌که مردم ایران‌زمین در کنار آنها هستند جمع شدیم و به این مناسبت شمع روشن کردیم. یلدای داخواهی...».

هم‌زمان بسیاری از خانواده‌ها به‌رغم هشدار و تهدیدهای پاسداران بر سر مزار عزیزانشان حاضر شده و یاد و راه‌شان را گرامی‌ داشتند.

اهالی روستای مهویزان در نزدیکی شهر گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه‌سرا، مزار شهید «نوید بهبودی» را گلباران کردند.

هم‌چنین خانواده و اهالی «روستای بیمور» شیراز، با وجود سرمای هوا، بر مزار شهید مهدی نیکویی حاضر شدند و با وی تجدید عهد کردند.

معلمان آزاده نیز برای گرامی‌داشت شهیدان در بلندترین شب سال فراخوان دادند و بسیاری از جوانان با آلاله‌های سرخ قیام پیمان بستند: «به فراخوانی کمپینی که معلمان آزاده کشورمون برای یادبود جانباختگان راه آزادی وطن دعوت کردن از مردم شمع روشن می‌کنیم و بیادشون هستیم در کنار خانواده‌هاشون هستیم در راه آزادی ایران...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ba74600-e997-4377-8cae-4ab935e04138"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات