728 x 90

همه‌چیز گران‌تر

رئیسی از روز گماشته شدن به‌عنوان رئیس‌جمهور رژیم تا الآن چه دستاوردی داشته است؟ اول به مشکلات دستور داد که باید حل شوند! بعد گفت مشکلات می‌توانند این‌گونه و آن‌گونه حل شوند! بعداز آن به ان‌شاءالله درمانی روی آورد و نهایتاً در سفرش به قم، گفت مشکلات میراث دولتهای قبلی هستند!

در ۴ماهه‌ٔ سرکار آمدن رئیسی حتی یک‌قلم جنس وجود ندارد که قیمتش ثابت مانده باشد. گوشت از ۱۵۰هزار تومان به ۱۸۰هزار تومان رسید. یک کیلو سبزی از زیر ۱۰هزار تومان به ۱۸هزار تومان افزایش قیمت داشته و این فهرست به بلندای تمام اقلامی است که در ایران وجود دارد!

ایرنا خبرگزاری رسمی رژیم به‌نقل از یک هم‌وطن نوشته: «چرا باید داروی که در سه هفته پیش برایش ۲۰هزار تومان پرداخت می‌کردم به‌یک‌باره ۲۳۵هزار تومان برای آن پول بپردازم؟»

این در حالی است که رئیسی گفته بود: «ارز مورد نیاز برای تهیه و تأمین دارو تخصیص‌یافته و نباید به‌هیچ‌عنوان گرانی دارو در کشور وجود داشته باشد»

کارشناسان حکومتی می‌گویند: «بر اساس مطالعات کارشناسی اگر قرار بر حذف ارز ترجیحی از دارو و تجهیزات پزشکی باشد، دولت باید ۱۰۵هزار میلیارد تومان علاوه بر بودجه فعلی بیمه‌ها به آنها پرداخت کند تا به وضعیت امروزی برسیم!»

واقعیت این است که راهبرد خامنه‌ای ـ رئیسی تأمین بودجه از سفره، دارو و درمان مردم ایران است.

فرشاد مؤمنی از کارشناس‌های حکومتی گفته است: «رانت ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰تومانی ۷.۵برابر بودجه عمومی کشور است اقدامات دولت در راستای بازار گرایی مبتذل است».

رانت نام چپاول و غارت دارایی‌های مردم برای پیشبرد مقاصد تروریستی، مداخله‌جویانه و سرکوبگرانه‌ٔ خامنه‌ای است و البته دستگاه فاسد و آقازاده‌های مفت‌خور نیز در این میان مبالغ کلانی از ثروت مردم ایران دزدی می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcfc87e3-c2a2-41af-ba54-b09fd6a9a863"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات