728 x 90

همبستگی ۷نماینده پارلمان نروژ با گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰

پارلمان نروژ
پارلمان نروژ

به سوی کهکشان آزادی همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش - ۷تیر۱۴۰۰

 

حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد۶۷

 

اعلام همبستگی ۷نماینده پارلمان نروژ

اوسهیلد برون گوندرسن - نماینده پارلمان نروژ

سلام، به همگی. اسم من اوسهیلد برون گوندرسن است و نماینده پارلمان از حزب پیشرو هستم. من به‌طور قاطع از برنامه ده ماده‌ای و کنفرانس جولای حمایت می‌کنم. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

 

پتر عیده – نماینده پارلمان نروژ

سلام، من پیتر ایده هستم عضو پارلمان نروژ از حزب سوسیالیست چپ. من در مقابل پارلمان نروژ ایستاده‌ام تا قویترین حمایت خود را از فعالان حقوق‌بشر در ایران اعلام کنم و همچین حمایت قوی خود را نسبت به مقاومت ایران که مریم رجوی آن را رهبری می‌کند. پیش‌تر من به همراه سایر سیاستمداران بیانیه حمایتی را در این‌باره امضا کرده‌ایم. مهم است که ما در نروژ در این کار جمعی بین‌المللی برای تقویت وضعیت حقوق‌بشر در ایران شرکت کنیم و حمایت خود را از فعالان حق بشر در آنجا اعلام کنیم و سایر سازمانهای حقوق‌بشری که برای وضعیت حقوق‌بشر در ایران فعالیت می‌کنند. ما از شنیدن اخبار مداوم درباره نقض شدید حقوق‌بشر در ایران، به‌طور مشخص در خصوص فعالان سیاسی و افراد با تفکرات متفاوت و آزار و اذیتی که در معرض آن در زندان هستند بسیار شوکه می شویم

من هم‌چنین مطلع شدم که قرار است کنفرانس بسیار بزرگی در این تابستان توسط مقاومت ایران برگزار شود و من قبلاً نیز چندین بار به این کنفرانس‌ها دعوت شده بودم. آرزوی موفقیت برایشان دارم در این کنفرانس بسیار مهم که مقاومت ایران را برای هدفی مهم گردهم می‌آورد. رژیم ایران باید بداند که در سراسر ایران فعالان قوی برای تقویت حقوق‌بشر در ایران مبارزه می‌کنند.

 

یون هلگهیم- نماینده پارلمان نروژ

اسم من یون هلگهیم است. من حزب پیشرو را در پارلمان نمایندگی می‌کنم. من به جد از مبارزه شورای ملی مقاومت ایران برای آزادی و دموکراسی در ایران حمایت می‌کنم. من هم‌چنین ا قویاً از برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی برای این مبارزه حمایت می‌کنم. من هم‌چنین برای شما جهت برگزاری کنفرانس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

مارتین کولبرگ - نماینده پارلمان نروژ

من مارتین کولبرگ هستم و حزب کارگر را در پارلمان نمایندگی می‌کنم. من از تمامی نیروهایی که برای یک ایران آزاد و دمکراتیک مبارزه می‌کنند حمایت می‌کنم. این نه تنها برای مردم ایران بسیار مهم است، بلکه برای تمام دنیا حائز اهمیت است. حمایت از شما به‌خاطر پیشرفت دموکراسی در خاورمیانه بسیار مهم است

بنظر من برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی از همه جهات از اهمیت بالایی برخوردار است.


کاری شونوس- نماینده پارلمان نروژ

من کاری شونوس از حزب پیشرو هستم. امیدوارم در کنفرانس ژوئیه موفق باشید من یکبار دیگر حمایت خودم را از برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی اعلام می‌کنم. موفق باشید.

 

بورد هوکسرود - نماینده پارلمان نروژ

بورد هوکسرود، نماینده پارلمان از حزب پیشرو هستم. برایتان در کنفرانس‌های ۱۰ تا ۱۲ژوئیه آرزوی موفقیت بسیار دارم و از برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی حمایت می‌کنم. موفق باشید.

 

مورتون ولد - نماینده پارلمان نروژ

من مورتن ولد نماینده پارلمان از حزب پیشرو هستم. برایتان در جلسات بین‌المللی از ۱۰ تا ۱۲ژوئیه آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم حمایت خودم را از برنامه ده ماده‌ای خانم مریم رجوی اعلام کنم. برنامه‌یی که بسیاری از ما در پارلمان نروژ پشتیبانی از آن را امضا کرده‌ایم. موفق باشید.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7779a760-489c-44b9-9d48-4874462c8341"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات