728 x 90

همبستگی شخصیتهای سیاسی از کانادا و سوئیس با گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰

گردهمایی بزرگ ایران آزاد - آرشیو
گردهمایی بزرگ ایران آزاد - آرشیو

به سوی کهکشان آزادی همبستگی با قیام مردم ایران حمایت از کانون‌های شورشی و مؤسسان پنجم ارتش آزادیبخش

 

حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد در برابر رژیم قتل‌عام و حکومت منفور خامنه‌ای – رئیسی جلاد۶۷

 

ریموند فولکو – کانادا

رئیسی یکی از چهار عضو کمیته اعدام هزاران زندانی سیاسی بود و به‌خاطر آن در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت

سلام، من ریموند فولکو نماینده سابق پارلمان کانادا و رئیس مشترک کمیته کانادایی دوستان ایران دمکراتیک هستم. دوستان عزیز ایران دمکراتیک، روز ۱۹ژوئیه (۲۸ خرداد)، مجدداً از ایرانیان حق انتخاب رهبران خودشان در یک انتخابات آزاد و منصفانه سلب شد. به رأی دهندگان یک انتخابات از پیش تعیین شده ارائه شد که در آن پیروزی رئیسی کاملاً برنامه‌ریزی شده بود. رئیسی همین الآن به‌خاطر سابقه سیاه ضد حقوق بشرش تحت تحریم‌های آمریکاست. فهرست اقدامات جنایتکارانه‌ای که او در آن شرکت کرده طولانی است. او یکی از چهار عضو کمیته مسئول اعدام فراقضایی و سریع هزاران زندانی سیاسی در سال۶۷ بود که به‌خاطر آن در لیست تحریم‌های آمریکا به‌خاطر نقض حقوق‌بشر قرار گرفت.

در دیماه ۹۸مقامات رژیم ایران از گاز اشک‌آور و مهمات واقعی علیه معترضان بعد از این‌که حکومت یک هواپیمای مسافری اوکراینی را سرنگون کرد که در آن ۱۷۶غیرنظامی کشته شدند، استفاده کردند.

در اوایل امسال، مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه ۱۱۸ رأی داد که می‌گوید در کنار مردم ایران که به اعتراضات مشروع و مسالمت‌آمیز علیه یک رژیم سرکوبگر و فاسد ادامه می‌دهند می‌ایستد، و حق مردم ایران در مبارزه برای استقرار یک جمهوری دمکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت، و غیرهسته‌یی را به‌رسمیت می‌شناسد.

 

دوستان عزیز ایران دمکراتیک!

جهان به خواست شما برای دمکراسی، آزادی و برابری پی برده است و به پایداری و تعهد شما برای آزاد کردن کشور تان برای پدر و مادرهایتان و فرزندانتان و برای خودتان و برای آینده احترام می‌گذارد. ما باید کماکان بگذاریم جهان نسبت به نقض حقوق‌بشر توسط حکومت ایران و آخوندها مطلع شود. ما در ادامه حمایتمان از مبارزه خانم مریم رجوی برای آزادی و دمکراسی در ایران متحد هستیم

این علت گردهمایی آینده ما برای حمایت از یک ایران آزاد و دمکراتیک است. متشکرم.

 

کریستین پرگو – سوئیس

ابراهیم رئیسی عامل کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی بود. ما این جنایت علیه بشریت را که بدون کیفر باقی مانده فراموش نمی‌کنیم

سلام بر همه شما که در این گردهمایی بزرگ سالانه شورای ملی مقاومت ایران شرکت می‌کنید

سلام بسیار ویژه من به خانم مریم رجوی، به تمام مبارزان مقاومت و همه مبارزان مقاومت شورای ملی مقاومت ایران، به‌خصوص برای کسانی که امروز در زندانهای آخوندها رنج می‌برند.

ما به‌تازگی شاهد یک مضحکه انتخاباتی بودیم که در ۱۸ژوئن در ایران برگزار شد

که نتیجه از پیش تعیین شده آن انتخاب رئیسی عامل کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی بود. ما این جنایت علیه بشریت و این جنایتی که بدون کیفر باقی مانده را فراموش نمی‌کنیم. رئیسی حتی موفق شد علناً بگوید که به کاری که به‌عنوان دادستان انجام داده افتخار می‌کند. چه بربریتی! چه بی‌حرمتی!

 

رئیسی هم‌چنین مسئول دستگیری هزاران تظاهر کننده و صدها ناپدید شدن اجباری در جریان تظاهرات اعتراضی آبان۹۸ است“ که در خون سرکوب شد.

ما به همراه شورای ملی مقاومت ایران از سازمان ملل متحد می‌خواهیم کمیسیونی فوری به زندانهای ایران اعزام شود و بتواند با زندانیان ملاقات کند. ما و عفو بین‌الملل و سایر سازمانهای غیردولتی از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد می‌خواهیم“ گامهای مشخصی برای رفع مصونیت سیستماتیک آخوندهای رژیم ایران ”بردارد

اما بیایید در مورد امید صحبت کنیم! برنامه قابل توجه، ملموس و قابل دستیابی ده ماده‌ای برای آینده ایران، که مریم رجوی به مردم ایران پیشنهاد می‌کند، امید بزرگی برای زمانهای آینده است.

من از همه شما دعوت می‌کنم آن را بخوانید و آن را راهی برای آینده‌ای بدانید که بیش از ۴۰سال است مردم ایران آن را نمی‌شناسند.

امیدوارم که برای مریم رجوی، برای شورای ملی مقاومت ایران، برای همه ما، این گردهمایی توانایی مشترک ما را برای مشارکت و حمایت از این مسیر جدید برای ایران تقویت کند.

با پیامهای بسیار گرم من. .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9f0a34d-4730-4710-a1da-b2d2c61329ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات