728 x 90

همبستگی جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاههای کازرون با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت جوانان کازرون از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
حمایت جوانان کازرون از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاههای کازرون با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس طی بیانیه‌یی با همایش بزرگ ایرانیان در پاریس اعلام همبستگی کردند.

 

متن این بیانیه از این قرار است:

سلام و درود ما از داخل ایران در حال قیام و از قلب شهر کازرون به‌پاخاسته نثار مقدم همه ستارگان این کهکشان که تبلور اتحاد و همبستگی و مقاومت و انسجام دموکراتیک و صدای مردم ایران است باد.

سلام بر گردهمایی بزرگ آزاد مردان و آزاد زنان ایران و همه مهمانان آزاد اندیش که در این برهه حساس تاریخی در کنار مردم ایران قرار گرفته‌اند.

ما حمایت خود را از کهکشان مقاومت که نماد همبستگی ملی و دموکراتیک است اعلام می‌داریم و با گرامی‌داشت قیام سی‌ام خرداد و گرامی‌داشت روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی از برنامه ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی که اساس تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و خوشبختی مردم ایران و پایان استبداد دینی است حمایت می‌کنیم.

 

گردهمایی مقاومت در چه شرایطی برگزار می‌شود؟

گردهمایی امسال مقاومت در شرایطی برگزار می‌شود که ایران به دریایی از امواج خشم و اعتراضات مردم که از هرسو و از طرف اقشار مختلف جامعه پیکر پوسیده نظام ولایت آخوندی را نشانه رفته‌اند تبدیل شده است.رژیم در منجلاب خود ساخته ناتوان و زمین‌گیر شده است و به‌جای جواب به درخواستهای مردم چنگ و دندان نشان می‌دهد و بجز کشتن و ضرب ‌و شتم و شکنجه و زندان راه دیگری برای ادامه حیات حکومت ننگینش باقی نمانده است.

شتاب قیام های مردمی و گستردگی و روحیه تهاجمی و اتحاد و همدلی مردمی به‌زودی در پادگانهای رژیم را از جا خواهند کند و شیرازه ساختار حکومت پوسیده ولایت آخوندی را از هم خواهند گسست. ما انتقام خون برادران شهیدمان را از مسببین و عاملان جنایت‌پیشه خواهیم گرفت. مرزبندی بین رژیم و خلق با خون شهدا پر رنگ شده است. ما از عناصر وابسته به نهادهای سرکوبگر رژیم می‌خواهیم که از روبه‌رو شدن با توفان خشم و اعتراضات مردم پرهیز کنند و سرنوشت خود را به‌سر نوشت سردمداران و عناصر جنایتکار رژیم که دستشان به خون فرزندان این خاک آلوده است گره نزنند و بطرف مردم برگردند.

 

روز حسابرسی نزدیک است

روز حسابرسی نزدیک است و امروز در تهران و سایر نقاط دیگر ایران فریاد مرگ بر خامنه‌ای رعشه به اندام این عفریت جنایتکار انداخته است.

ما از جامعه جهانی و همه آزاد اندیشان در گوشه و کنار جهان می‌خواهیم که به ندای وجدان بشری خود در رابطه با ظلمی که بر مردم ایران رفته است پاسخ دهند تا مردم ایران و منطقه و جهان از وجود خطرات ویرانگر بنیادگرایی مذهبی حاکم در ایران در امان باشند.

کازرون نیز هم‌چون نقاط دیگر ایران زادگاه مردانی غیور است که در سینه تاریخ این مرز و بوم درس آزادی و شرافت و افتخار را برای ما به ارث گذاشته‌اند. گوشه به گوشه این سرزمین زادگاه مردانی است از تبار خون و ایستادگی از سلاله آرش و کاوه و فردوسیها. میرزا کوچکخانها. ستار و باقرخانها. گل سرخی‌ها و مصدق کبیر و هزاران لاله سر فراز سر برافراشته که آتش به خرمن هیولای مذهبی خون اشام و دار و دسته‌اش خواهند زد.

 

مرگ رژیم آخوندی و صبح پیروزی خلق نزدیک است

اتحاد رمز پیروزی است

مرگ بر حکومت دیکتاتوری مذهبی

درود بر آزادی

جمعی از جوانان شهر کازرون و دانشجویان دانشگاه‌های کازرون. تیرماه ۹۷

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc6743ed-e900-4fbe-a403-8a406ab770f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات