728 x 90

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد - پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف جهان

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد
همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف جهان

  • ژان-فرانسوا لوگاره – عضو شورای منطقه‌یی ایل دو فرانس
  • کارل یوهانسن سخنگوی روابط بین‌الملل حزب سبز نروژ
  • نیکلاس والدر، عضو کمیسیون خارجه و قضایی پارلمان سوئیس
  • سیلون توو نماینده ایالت ژنو در سوئیس

 

ژان-فرانسوا لوگاره – عضو شورای منطقه‌یی ایل دو فرانس

-ژان-فرانسوا لوگاره – عضو شورای منطقه‌یی ایل دو فرانس

ژان-فرانسوا لوگاره – عضو شورای منطقه‌یی ایل دو فرانس

دوستان عزیز مقاومت ایران، زمانهایی است که تاریخ وجدانها را به چالش می‌کشد. امروز در ایران، استبداد مذهبی آخوندها، دیگر نمی‌تواند جلو ی خیزش مردم ایران به سوی آزادی، خیزش به سوی استقرار جمهوری دمکراتیک، خیزش به سوی انتخابات آزاد را که در آن هر کس می‌تواند به نفع ارزش‌ها انتخاب کند، متوقف کند. ارزشهایی چون برادری، آزادی، برابری، جدایی دین از دولت که ارزش‌های جمهوری ما هستند.

زمان آن فرا رسیده است که بگوییم ما باید حکومتی را در ایران را ایجاد کنیم که استقلال عدالت، خودمختاری و آزادی را برای اقلیتها تضمین کند و مجازات اعدام را لغو کند. برگزاری انتخابات دمکراتیک را تضمین کند، به اتمی شدن پایان دهد و تضمین کند که این دموکراسی بزرگ توسط همه ملتها به‌عنوان یک الگو شناخته شده است.

پس از سالهای وحشتناک مقاومت و وحشی‌گری رژیم که بیش از ۱۲۰۰۰۰نفر را در ۴۰سال گذشته به قربانگاه برده است. این آزادی توسط شورای ملی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن، خانم مریم رجوی تجسم یافته است. زمان آن فرا رسیده است که خیزش مردم ایران به سرانجام برسد

گردهمایی بزرگی برگزار خواهد شد. همه ما فراخوانده شده‌ایم تا به آنها بپیوندیم یا در رویدادهایی که در حال آماده شدن است شرکت کنیم. وقت آن رسیده که به ایران به آزادی بگوییم بله. 

 

کارل یوهانسن سخنگوی روابط بین‌الملل حزب سبز نروژ

-کارل یوهانسن سخنگوی روابط بین‌الملل حزب سبز نروژ

کارل یوهانسن سخنگوی روابط بین‌الملل حزب سبز نروژ

دوستان عزیز

حزب سبز نروژ از صمیم قلب از جنبش دموکراسی ایران و مبارزه آن علیه رژیم خشونت‌گرا، سرکوبگر و فاسد در ایران، حمایت می‌کند. ایران شایسته انتخابات آزاد است. سزاوار زندگی پایدار و با عزت برای همه ایرانیان است

برای زنان سزاوار آزادی است، و عدالت برای همه دهها هزار زندانی سیاسی که از زمان به قدرت رسیدن رژیم در سال۱۳۵۷ توسط رژیم به‌قتل رسیده‌اند.

ما سبزهای نروژ در کنار شما هستیم و برای اجلاس ایران آزاد ۲۰۲۲ آرزوی موفقیت داریم.

 

 

نیکلاس والدر، عضو کمیسیون خارجه و قضایی پارلمان سوئیس

-نیکلاس والدر، عضو کمیسیون خارجه و قضایی پارلمان سوئیس

نیکلاس والدر، عضو کمیسیون خارجه و قضایی پارلمان سوئیس:

با خرسندی و افتخار به شما که در گردهمایی جهانی برای ایران آزاد شرکت می‌کنید

یکی از موضوعات نگرانٰ‌کننده در ایران، بدتر شدن وضعیت حقوق‌بشر است. متأسفانه این رژیم با مجازات روبه‌رو نمی‌شود و معاهدات و کنوانسیونهای بین‌المللی را نادیده می‌گیرد به‌خصوص در مورد حقوق بشر.

از زمان آمدن ابراهیم رئیسی، شاهد انفجار بسیار نگران‌کننده‌ای در تعداد اعدامها بوده‌ایم. گفته می‌شود در ۶ماه نخست امسال حداقل ۲۵۰نفر در ایران اعدام شده‌اند که زنان و خردسالان را شامل می‌شود.

دستگیری تظاهر کنندگان در حال افزایش است. معلمانی که برای شرایط زندگی خود تظاهرات می‌کنند زندانی می‌شوند. همکاران و خانواده‌های آنها که خواستار آزادی هستند، در خطر همان سرنوشت هستند. گزارشگر سازمان ملل در امور ایران دستگیری یا احضار ۸۰ معلم را تنها در اردیبهشت ماه توسط مقامات رسمی محکوم کرده است.

خوشبختانه مردان و زنان شجاع ایرانی واکنش نشان می‌دهند. به‌عنوان مثال، مخالفان موفق به نفوذ به وب سایت مقامات زندان شده‌اند. آنها نام هزاران مامور، جلاد، بازجو یا دیگر همدستان آنها را علنی کردند

آنها هم‌چنین فاش کردند که چندین هزار نفر به اعدام محکوم شدهٰ‌اند. یک عدد ترسناک. این رقم یادآور جنایات گذشته رژیم از جمله ۳۰هزار زندانی مجاهدین خلق است که در سال۱۳۶۷ اعدام شدند

من نیز مانند اپوزیسیون ایران و مانند عفو بین‌الملل خواستار آغاز تحقیقات بین‌المللی در مورد جنایات رژیم ایران هستم. در تهران، مانند هر جای دیگر، ضروری است که به مصونیت دولتهای مجرم در جنایات پایان داده شود و آنها را در برابر عدالت بین‌المللی برای پاسخگویی به جنایات ۴۰ساله علیه بشریت در ایران معرفی کنیم.

می‌توانید روی همبستگی کامل من حساب کنید

 

سیلون توو نماینده ایالت ژنو در سوئیس

-سیلون توو نماینده ایالت ژنو در سوئیس

سیلوان توو SILVAN TEVO نماینده ایالت ژنو در سوئیس

دوستان عزیز مقاومت ایران

مایه خرسندی و افتخار است که به‌مناسبت اجلاس جهانی ایران آزاد، به‌عنوان نماینده ایالت ژنو در سوئیس این چند کلمه را خدمت شما عرض کنم.

ژنو یکی از پایتختهای جهانی حقوق‌بشر است و همان‌طور که می‌دانیم، میزبان کنوانسیونهای ژنو است که همه مسائل مربوط به حقوق‌بشر، حقوق جنگ و بیش از همه حقوق مردم را تنظیم می‌کند.

همان‌طور که گفتم، باعث افتخار است که با شما صحبت کنم تا تمامی تحسین و قدردانی خود را از مبارزه‌ای که مجاهدین خلق و مقاومت ایران در برابر حکومت مذهبی آخوندها انجام می‌دهند، و البته می‌شود آنرا گفت، دیکتاتوری که در حال حاضر در ایران روی کار است، ابراز کنم.

تحسین بیش از هر چیز به‌خاطر فعالیت‌های مقاومتی که از سال‌ها پیش در ایران جریان دارد. کسانی که شجاعانه در برابر سرکوب مقاومت کرده‌اند. بهای پرداخت شده و خون ریخته شده توسط این افراد شجاع که مقاومت می‌کنند، ما را ملزم می‌کند تحسین و احترام خود را به درستی ابراز کنیم.

هم‌چنین امیدوارم این مقاومت هدفمند، در آینده‌ای بسیار نزدیک به ثمر بنشیند. فقط می‌توان تصور کرد که این حکومت به‌هرحال سقوط خواهد کرد زیرا بی‌عدالتی و استبداد هرگز نمی‌توانند قدرت را حفظ کنند. آزادی و دموکراسی همیشه برنده خواهد بود

بار دیگر از شما تشکر می‌کنم به‌ویژه تشکر به‌خاطر فعالیت‌هایی که در مسیر آزادی مردم ایران انجام می‌دهید.

از شما بسیار سپاسگزارم و برای شما گردهمایی بسیار خوبی برای ایران آزاد آرزو می‌کنم. درود بر این جنبش مقاومت 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ea20289-8d61-4845-8fb3-186f2fb48c1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات