728 x 90

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف جهان

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد
همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی جهانی ایران آزاد

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف جهان

 

 

  • مارتین والتون شهردار ویلپنت و رئیس کمیته شهرداران فرانسوی برای ایران دمکراتیک
  • آندرآ چکونی Andrea Cecconi عضو کمیسیون قضایی پارلمان ایتالیا
  • جورجو سیلی Giorgio Silli نماینده پارلمان ایتالیا
  • ماریو گالئا – وزیر پیشین بهداشت مالت، نمایندهٔ پیشین پارلمان

 

 

مارتین والتون شهردار ویلپنت و رئیس کمیته شهرداران فرانسوی برای ایران دمکراتیک

-مارتین والتون شهردار ویلپنت

۴۰ سال است که مردم ایران در گروگان رژیمی بنیادگرا هستند که منابع طبیعی، بافت اجتماعی، فرهنگ غنی و توان اقتصادی ایران را تخریب کرده است. این رژیم مخالفان را سرکوب کرد و به اعتراضات آنها با خشونت پاسخ داد. از سال۱۳۹۷، هشت تظاهرات بزرگ برای تغییر دمکراتیک در ایران با خشونت سرکوب شده است. در آبان ۱۳۹۸، بیش از ۱۵۰۰معترض، که اکثراً مردان و زنان جوان بودند، در خیابان‌ها به ضرب گلوله کشته شدند. مردم ایران به‌ویژه نسل جوان برای آزادی می‌جنگند. هر ساله دهها هزار ایرانی و صدها شخصیت بین‌المللی از سراسر جهان گردهم می‌آیند تا صدای ملتی باشند که مقاومت می‌کند. آنها به اتفاق، حمایت خود را از ایران آزاد و از برنامه‌های مخالفان در جهت احترام به اعلامیه جهانی حقوق‌بشر ابراز می‌کنند. اجلاس جهانی برای ایران آزاد امسال در ۲۳ژوئیه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. مردم ایران حق دارند برای آزادی در برابر این رژیم مقاومت کنند. ما از دولتهای خود می‌خواهیم که در کنار مردم ایران و مقاومت آنها بایستند و حق آزادی آنها را به‌رسمیت بشناسند. ما همبستگی خود را با اجلاس جهانی برای ایران آزاد و اهداف دمکراتیک آن اعلام می‌کنیم.

 

آندرآ چکونی Andrea Cecconi عضو کمیسیون قضایی پارلمان ایتالیا

-آندرآ چکونی Andrea Cecconi عضو کمیسیون قضایی پارلمان ایتالیا

من نماینده آندرآ چکونی عضو پارلمان جمهوری ایتالیا هستم، می‌خواستم حمایت خودم را از مبارزه مردم ایران که اکنون بیش از ۳۰سال است برای بردن دموکراسی به کشورشان می‌جنگند ابراز کنم و دعوت می‌کنم از همه به شرکت در گردهم آیی که ۲۳ و ۲۴ژوئیه، برگزار می‌شود. که برای بحث و بررسی در رابطه با شرایط و وضعیت فاجعه‌بار در ایران است .

ما باید از این گردهمایی و هم‌چنین از مقاومت مردم ایران حمایت کنیم ضروری است یک شبکه دوستی مردم ایتالیا و مردم سایر نقاط جهان با مردم ایران ایجاد شود تا این کشور از اسارت دیکتاتوری آخوندها آزاد شود.

 

جورجو سیلی نماینده پارلمان ایتالیا

-جورجو سیلی Giorgio Silli نماینده پارلمان ایتالیا

در ورای آنچه که روزمره در سیاست ایران اتفاق می‌افتد، من میل دارم روی نکته اصلی، یعنی عدم وجود حقوق‌بشر، تمرکز کنم. تا آنجایی که به من مربوط می‌شود حکومتی که تحت آن دمکراسی و احترام به حقوق‌بشر اولیه و حق ابراز آزادانه عقیده و غیره وجود نداشته باشد، در قلب من جایی نخواهد داشت، برعکس. مخصوصاً در این مقطع زمانی آنچه که ما از دهها سال آن را تمدن شرق و غرب می نامیم به هم نزدیک می شوند . دمکراسی مثل هوایی است که تنفس می‌کنیم و مثل یک دست می‌باشد، به این معنا که تا زمانی وجود دارد تو به‌وجودش واقف نیستی و نمی‌دانی که چقدر مهم است. زمانی ما به اهمیت دمکراسی پی می‌بریم که دیگر وجود نداشته باشد. بنابراین من برای همه جوانان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم، چرا که فقط از طریق جوانان می‌شود تغییر ایجاد کرد، انقلابات بزرگ فرهنگی هم به وسیله جوانان انجام گرفت. من برای همه شما جوانان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و در کنار شما هستم.

 

ماریو گالئا وزیر پیشین بهداشت مالت، نمایندهٔ پیشین پارلمان

-ماریو گالئا – وزیر پیشین بهداشت مالت، نمایندهٔ پیشین پارلمان

نام من ماریو گالئا است. من در ۳۰سال گذشته نماینده پارلمان مالت بوده‌ام و هم‌چنین وزیر سابق بهداشت در مالت. من در ۱۵سال گذشته از شورای ملی مقاومت ایران حمایت کرده‌ام.

من در کنفرانس جهانی برای یک ایران آزاد و دمکراتیک شرکت خواهم کرد.

از طرف هیأت مالت، من از شما می‌خواهم که با محکوم کردن نقض آشکار حقوق‌بشر توسط رژیم ایران، به مبارزه خود برای دموکراسی علیه آخوندها در ایران ادامه دهید.

من کاملاً از مبارزه شما برای دموکراسی حمایت می‌کنم.

مطمئنم خیلی زود پیروز خواهید شد. و این رژیم آدمکش را به رهبری جلاد خبیث، رئیسی، سرنگون خواهید کرد.

من می‌خواهم به شهدای ایران که در این مبارزه برای آزادی جان خود را از دست دادند ادای احترام کنم.

من هم‌چنین به کسانی که در زندان بوده‌اند و شکنجه شده‌اند درود می‌فرستم.

من همبستگی خود را با شما مردم شجاع ایران اعلام می‌کنم. ما به حمایت از شورای ملی مقاومت ایران و هم‌چنین رهبر بسیار توانا، خانم رجوی ادامه خواهیم داد.

ما به حمایت از شما مردم شجاع ایران و مبارزه شرافتمندانه شما برای دموکراسی و آزادی ادامه خواهیم داد.

ما با شما هستیم و تا زمانی که این رژیم را سرنگون نکنید و حکومتی دمکراتیک داشته باشید که شایسته آن هستید با شما خواهیم بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71d3aaeb-4e5e-4ac2-ad03-8809b2e1190d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات