728 x 90

همبستگی با قیام مردم ایران - تظاهرات در شهر کونئو در ایتالیا شهر خواهر اشرف

همبستگی با قیام مردم ایران - تظاهرات در شهر کونئو در ایتالیا شهر خواهر اشرف
همبستگی با قیام مردم ایران - تظاهرات در شهر کونئو در ایتالیا شهر خواهر اشرف

در شهر کونئوی ایتالیا تظاهراتی از جانب انجمن پارتیزانها و انجمنهای ایران آزاد و انجمن پزشکان و داروسازان در حمایت از قیام مردم ایران برگزار شد. در این تظاهرات تعدادی از سناتورها و نمایندگان پارلمان و شخصیتهای سیاسی ایتالیا با سخنرانی و ارسال پیام، همبستگی خود را با قیام سراسری مردم ایران اعلام کردند.

خانم اوگتا بیانکوتو مسئول انجمن پارتیزانهای ایتالیا در کونئو ضمن یادآوری این‌که شهر کونئو به‌عنوان شهر خواهر اشرف معرفی شده و خانم مریم رجوی شهروند افتخاری این شهر است گفت: کونئو همیشه در کنار مردم و مقاومت ایران بوده و هست.

سناتور مینو تاریکو از حزب دموکرات ایتالیا طی سخنانی بر حمایت خود از قیام سراسری و مقاومت مردم ایران تأکید کرد.

خانم کیارا گریبائودو نماینده پارلمان از حزب دموکرات پیامی را در حمایت از تظاهرات و قیام‌آفرینان ایرانی فرستاد که توسط مسؤل انجمن پارتیزانها خوانده شد.

خانم کریستینا کلریکو مشاور ارشد شهرداری کونئو و خانم انریکا دی یلسی مشاور ارشد شهرداری شهر بووس نیز طی سخنانی بر ضرورت پشتیبانی از قیام مردم به‌ویژه زنان ایران که برای آزادی بپا خاسته‌اند تأکید کرد.

نماینده عفو بین‌الملل در کونئو و گروه فمینیستهای ایتالیا در کونئو در این تظاهرات شرکت کردند.

دکتر یوسف لسانی از انجمن ایران آزاد و دکتر خسرو نیک‌ذات از انجمن پزشکان نیز طی سخنانی درباره قیام سراسری مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی، خواهان آزادی و دمکراسی و حکومتی مبتنی بر جدایی دین از دولت شدند.

آنها از مسئولان شهرداریها خواستند به دولت ایتالیا برای قطع روابط سیاسی و دیپلماتیک و تجاری با رژیم ایران فراخوان بدهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec6edfe1-ee17-4ad5-b7ad-2f988a169563"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات