728 x 90

هلاکت ۲مأمور سرکوبگر انتظامی در شهرستان گلشن

احسان شهرکی - محسن پودینه‌ای
احسان شهرکی - محسن پودینه‌ای

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز جمعه (۱۹اسفند) جوانان دلیر بلوچ با حمله مسلحانه به یکی از گشتی‌های نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرستان گلشن دو تن از عوامل سرکوب را بهلاکت رساندند. در جریان این درگیری سرهنگ دوم محسن پودینه‌ای و ستوان سوم احسان شهرکی کشته شدند.

پاسدار دوستعلی جلیلیان سرگرده انتظامی سیستان و بلوچستان در تأیید این خبر گفت: «ظهر دیروز مأموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای تأمین نظم و امنیت و در حین گشت‌زنی در حوزه شهرستان گلشن مورد هدف افراد مسلح ناشناس قرار می‌گیرند که در این درگیری مسلحانه متأسفانه سرهنگ دوم محسن پودینه و ستوان‌سوم احسان شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمد».

شایان ذکر است که در تاریخ ۴بهمن‌ماه نیز دو تن از نیروهای سرکوبگر انتظامی شهرستان بمپور در سیستان و بلوچستان در حمله مسلحانه کشته و یک تن دیگر زخمی شدند. خبرگزاری سپاه پاسداران - فارس، روز سه‌شنبه ۴بهمن به‌نقل از محمد قنبری سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در زاهدان گزارش داد: ساعت ۲بامداد روز سه‌شنبه عوامل گشتی کلانتری شهرستان بمپور حین اجرای مأموریت گشت‌زنی مورد حمله قرار گرفتند. در این درگیری سرگرد مختار مومنی و ستوان‌سوم ابوذر امیدوار کشته و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ce2313c-863d-43c3-82f7-b3c8666054ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات