728 x 90

هلاکت یکی دیگر از پاسداران در درگیری مسلحانه در مریوان کردستان

هلاکت یکی از نیروهای سپاه پاسداران در درگیری مسلحانه در مریوان کردستان
هلاکت یکی از نیروهای سپاه پاسداران در درگیری مسلحانه در مریوان کردستان

خبرگزاریهای حکومتی از جمله خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) امروز شنبه ۲۷خرداد از هلاکت یکی از نیروهای سپاه پاسداران در درگیری با مردم و جوانان در روستاهای مهاباد در استان کردستان خبر دادند.

در این درگیری که ساعت۲۲ جمعه‌شب اتفاق افتاد، «رزگار تبیره» از نیروهای بومی سپاه مریوان به‌هلاکت رسیده است.

رئیس بسیج رسانه حکومتی کردستان اعلام کرد: شامگاه جمعه در درگیری بین سپاه و گروه پژاک، یکی از نیروهای سپاه این استان کشته شد.
این درگیری در روستاهای دره‌تفی و کانی سانان مریوان میان نیروهای سپاه پاسداران و رزمندگان گروه پژاک اتفاق افتاد.

شایان یادآوری است طی هفته و روزهای گذشته در شهرهای دیگر میهن پاسداران، نیروهای امنیتی و آخوندهای حکومتی هدف تهاجم و حملات مردم و جوانان با سلاحهای گرم و سرد قرار گرفته‌اند که شماری از آنها زخمی و شماری به هلاکت رسیده‌اند.

  • جمعه ۲۶خرداد - بنا به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس روز جمعه ۲۶خرداد به‌دلیل درگیری مسلحانه پاسداران جنایتکار با مردم و جوانان در منطقه شهرستان هامون، یک پاسدار بسیجی به‌هلاکت رسیده است. وی اردشیر خطیبی نام داشت.
  • پنجشنبه ۲۵خرداد - به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران یک مأمور نیروی انتظامی رژیم با نام مرتضی صالحی در رودان در استان هرمزگان به هلاکت رسید. فرماندار رژیم در رودان گفت: ساعت سه و هفده دقیقه بامداد پنجشنبه ۲۵خرداد نگهبان مقابل فرمانداری با سلاح سرد زخمی و پس از انتقال به بیمارستان کشته شد (خبرگزاری سپاه پاسداران - ۲۵خرداد).
  • سه‌شنبه شب ۲۳خرداد - یکی از پاسداران جنایتکار خامنه‌ای به‌نام مهدی شاه‌ملکی در درگیری با جوانان در شهرستان اسلام‌آباد غرب به‌هلاکت رسید.
  • دوشنبه ۲۲خرداد - پاسدار سرگرد مهدوی‌پور سرکرده آگاهی نیروی سرکوبگر انتظامی در شهرستان زرندیه در استان مرکزی که در نهم خرداد در جریان تعقیب و گریز در اتوبان ساوه-تهران، بر اثر برخورد عمدی یک خودرو، به‌شدت مجروح شده بود، به‌هلاکت رسیده است (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۲خرداد).
  • یکشنبه ۲۱خرداد - یک مأمور رژیم آخوندی در ایذه در استان خوزستان به‌هلاکت رسید. خبرگزاریهای حکومتی نام مأمور به‌هلاکت رسیده را محمد قنبری قید کردند.
  • یکشنبه ۲۱خرداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری رژیم در کرمانشاه نسبت به هلاکت یک بسیجی در درگیری با جوانان در کرمانشاه گفت: امروز در درگیری با اشرار مسلح در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر کرمانشاه، یکی از بسیجیان حافظ امنیت به‌نام «سجاد امیری» کشته شد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/839d5e60-9e27-415f-9ca8-2cc7e3cbed3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات