728 x 90

هلاکت یکی دیگر از افسران سپاه در سوریه

کشته شدن پاسدار جنایتکار مقداد مهقانی
کشته شدن پاسدار جنایتکار مقداد مهقانی

به گزارش خبرگزاری مهر آخوندی (۱۳فروردین) پاسدار جنایتکار مقداد مهقانی در جریان حمله روز جمعه ۱۱فروردین ماه در سوریه به همراه پاسدار میلاد حیدری مجروح شده و به دلیل شدات جراحات وارده امروز به هلاکت رسیده است.

این خبرگزاری نوشت: «مقداد مهقانی مستشار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بر اثر حمله رژیم صهیونیستی، به درجه رفیع شهادت نائل شد. منابع آگاه با اعلام این خبر افزودند، شهید مهقانی در حمله سحرگاه جمعه گذشته صهیونیستها به اطراف شهر دمشق زخمی شده بود. شهید مهقانی از همرزمان شهید میلاد حیدری بود که او نیز روز جمعه در حمله صهیونسیتها به‌شهادت رسید».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) هم نوشت: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهادت سروان مقداد مهقانی که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه (یازدهم فروردین‌ماه) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد».

 

شایان ذکر است که طی روزهای گذشته حمله علیه مواضع رژیم در سوریه افزایش داشته و شماری از پاسداران در جریان این درگیریها به هلاکت رسیده‌اند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c64c5ac-5eca-4a81-b1a4-848487ef0618"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات