728 x 90

هلاکت یک بسیجی در سراوان، ادعای دستگیری ۴لیدر تظاهرات در تهران + ستاد اجتماعی مجاهدین

هلاکت ناصر شهرکی بسیجی در سراوان
هلاکت ناصر شهرکی بسیجی در سراوان

خبرگزاری رسمی رژیم آخوندی – ایرنا -۴ دی ۱۴۰۱ اعلام کرد، بسیجی طرح امنیت ناصر شهرکی که در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری در منطقه سراوان مجروح شده بود، بر اثر شدت جراحات کشته شد.

از سوی دیگر اطلاعات نیروی انتظامی رژیم در تهران بزرگ از دستگیری ۴تن از لیدرهای تظاهرات در میدان انقلاب تهران خبر داد.

دستگاه اطلاعاتی فراجا در تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌یی در این خصوص ادعا کرد: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت و در روز ۳دی ۴نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مجموعه انتظامی و سایر دستگاهها در برخورد با آنها هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد داشت.

در پایان این اطلاعیه نیروی انتظامی خامنه‌ای در تهران عاجزانه از مردم خواستار خبرچینی و جاسوسی شده و درخواست کرده است که اطلاعات مربوطه را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

در همین رابطه ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور از جوانان شورشگر و عموم مردم خواست کوکتلها و آتش هر چه بیشتری را با نیروی سرکوبگر انتظامی خامنه‌ای در میان بگذارند.

طبق آمار اعلام شده از جانب ارگانهای گوناگون رژیم در سه ماه گذشته حداقل ۷هزار و ۵تن از عوامل بسیج و انتظامی و سپاه و اطلاعات آخوندها توسط مردم و جوانان شورشگر زخمی شده و علاوه بر این ۱۳۸نفر به هلاکت رسیده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc01b79c-cba7-4982-a45d-182aed8ff30e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات