728 x 90

هلاکت چهار تن از سرکردگان انتظامی رژیم از ۱۰ تا ۱۹ اردیبهشت

اسلحه کلاشینکوف - عکس از آرشیو
اسلحه کلاشینکوف - عکس از آرشیو

از تاریخ ۱۰اردیبهشت تا امروز سه‌شنبه ۱۹اردیبهشت بنا به‌گفته رسانه‌های حکومتی ۴تن از سرکردگان انتظامی رژیم در درگیری با مردم در سراوان، اصفهان، هرمزگان و زنجان به هلاکت رسیدند.

روز سه‌شنبه ۱۹اردیبهشت رسانه حکومتی ایسنا از هلاکت یکی از سرکردگان رژیم به‌نام «مهدی هادی» در درگیری با مردم خبر داد.

ایسنا نوشت وی بر اثر برخورد عمدی خودرویی که مقادیر کالای قاچاق غیرمجاز را داشتند درگیر شد، مجروح و سپس کشته شد.

 

هلاکت یکی از سرکردگان نیروی سرکوبگر انتظامی در هرمزگان
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم در گزارشی که روز دوشنبه ۱۸اردیبهشت منتشر کرد از هلاکت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در درگیری با آنچه که تسنیم، اشرار و قاچاقچیان می‌نامید خبر داد.
این خبرگزاری حکومتی در گزارش خود به‌نقل از بهادر اسماعیلی؛ سرکرده مرزبانی رژیم در استان هرمزگان نوشت که در یک درگیری سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان کشته شد.

 

اصفهان - هلاکت یک پاسدار سرگرد انتظامی در جریان درگیری و زخمی شدن یک مأمور دیگر

رئیس اطلاع‌رسانی انتظامی استان اصفهان ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۲:

یک دستگاه خودروی واحد گشت انتظامی اصفهان حین انجام مأموریت و در درگیری با افراد شرور دچار سانحه شد. منظور از افراد شرور در فرهنگ انتظامی ولایت فقیه افراد شورشی و عِصیانگر است.

پاسدار سرهنگ مسعود طریفی رئیس اطلاع‌رسانی افزود: سرگرد مهدی یزدی از مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد و یکی دیگر از مأموران که به‌شدت مجروح شده بود برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

(خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم ۱۵اردیبهشت)

 

هلاکت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه

پاسدار جلیلیان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی سیستان و بلوچستان، از هلاکت سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی سراوان در یک تهاجم مسلحانه خبر داد.

متعاقباً نیروی تروریستی قدس مرگ زن وی در بیمارستان را در اثر جراحات وارده پس از اصابت گلوله اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه ۱۰اردیبهشت گفت: در ساعت ۷ و ۱۰دقیقه صبح امروز پاسدار سرگرد علیرضا شهرکی رئیس آگاهی انتظامی سراوان در حالی که با خانواده‌اش در تردد بودند، ترور شد.

پاسدار جلیلیان ضایعه هلاکت رئیس آگاهی سراوان را به خامنه‌ای تسلیت گفت.

به قرار اطلاع یک اکیپ از استانداری به سراوان رسیده و دو اکیپ دیگر از انتظامی و آگاهی استان و هم‌چنین اداره کل اطلاعات استان به سراوان رفتند تا در مورد هلاکت رئیس آگاهی و علت آن به تحقیق بپردازند. جلسه تحقیقات بعدازظهر یکشنبه با حضور فرماندار سراوان برگزار شد. گفته می‌شود پاسداران نیروی انتظامی در وحشت و اضطراب به‌سر می‌برد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/085dd63b-7858-4346-a67d-9d49b6f14275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات