728 x 90

هلاکت دو مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی در اصفهان

هلاکت دو مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی در اصفهان
هلاکت دو مأمور سرکوبگر نیروی انتظامی در اصفهان

با افزایش خشم و تنفر مردم نسبت به مأموران سرکوبگر رژیم و هلاکت روزافزون آنها، عصر روز جمعه ۲۷مرداد خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس- خبر داد دو تن از مأموران سرکوبگر رژیم آخوندی در درگیری در خیابان صدوقی اصفهان کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از جانشین سرکرده پلیس اصفهان نوشت: عصر امروز یک مرد مسلح در خیابان صدوقی اصفهان تیراندازی کرده و یک نفر را کُشته و بعد از حضور مأموران به آنها هم شلیک کرده است. وی ۲مأمور را زخمی کرد که یکی از آنها کشته شد. 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ماموران بهلاکت رسیده را استوار یکم امیر حسین‌زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان نام برده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز شنبه ۲۸مرداد اعلام کرد که دومین مامور نیروی انتظامی که در درگیری زخمی شده بود و به بیمارستان منتقل شده بود، به‌هلاکت رسیده است.

خبرگزاری فارس رژیم اعلام کرده است که فرد مسلح در این درگیری کشته شده است.

 

خاطرنشان می‌شود خبرگزاری نیروی تروریستی قدس - تسنیم روز ۲۴مرداد از هلاکت یک پاسدار بسیجی بنام حامد لزر‌غلامی از بسیجیان حوزه ضد امام علی شهر شیرود در تنکابن خبر داد.

 

پاسدار جنایتکار رادان روز چهارشنبه ۲۵مرداد در جمع خبرنگاران حکومتی در بجنورد اعتراف کرد که طی امسال ۴۰نفر از نیروهایش به‌هلاکت رسیده‌اند.

وی برای روحیه دادن به نیروی وارفته خود گفت: در خصوص امنیت مردم با هیچ فردی شوخی نداریم و اگر فردی بر روی امنیت اسلحه بگیرد کمترین مزدش، افتادنش در کنار همان اسلحه است.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۲۱مرداد ۱۴۰۲ به‌نقل از سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک پاسدار و زخمی شدن یک پاسدار دیگر خبر داد و نوشت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح در محور شهرستان قصرقند ـ جکیگور یک پاسدار نیروی انتظامی کشته و دیگری مجروح شد.

پاسدار دوستعلی جلیلیان سرکرده انتظامی سیستان و بلوچستان هم‌چنین گفت دو تن از گروه انصار فرقان در این رابطه دستگیر شده‌اند. اما انصار الفرقان آنرا تکذیب کرد.

 

قرارگاه ضدحمزه سپاه پاسداران تروریستی و خبرگزاری حوزه آخوندی از ارومیه روز سه‌شنبه ۱۷مرداد در اطلاعیه‌ای از هلاکت امیرحسین صالحیان در منطقه مرزی چالدران به دست جوانان مسلح خبر داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3644c23-c8c2-44a1-9149-08e4d7d39423"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات