728 x 90

هلاکت معاون اطلاعات نیروی تروریستی قدس و شماری از پاسداران در دمشق

دمشق
دمشق

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه ۳۰دی نوشت: در حمله هوایی اسراییل به دمشق، یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه کشته شد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی پاسدار جنایتکار یوسف امیدزاده به همراه شماری از اعضای نیروی تروریستی قدس در حمله اسراییل به ساختمان مورد استفاده این مزدوران به هلاکت رسیده‌اند.

پاسدار کوثری عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع در این باره گفت:  عوامل جاسوس در دمشق باید دستگیر شوند... محل تردد ۵ مستشار شهید شناسایی شده بود...

پاسدار یوسف امیدزاده
رسانه دولتی سوریه و یک رسانه رژیم ایران گزارش دادند که حمله اسراییل به پایتخت سوریه در روز شنبه یک ساختمان مورد استفاده سپاه پاسداران ایران را ویران کرد و یک فرمانده و یکی از معاونانش کشته شدند.

شبکه خبری دانشجو، یک رسانه نزدیک به بسیج سپاه، گفت که این افراد از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران بودند.

دیده بان حقوق‌بشر سوریه، گفت که دست کم پنج نفر در این حمله موشکی در زمانی که مقامات گروه‌های مورد حمایت ایران در حال برگزاری جلسه بودند، کشته شدند.
تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که تجاوز اسراییل یک ساختمان مسکونی را در غرب دمشق که به‌شدت محافظت می‌شود، هدف قرار داد که محل استقرار چندین نمایندگی دیپلماتیک است. حمله روز شنبه در نزدیکی سفارتخانه‌های ونزوئلا و آفریقای جنوبی بود.

 

خبرگزاری رویترز روز شنبه ۳۰ دی به‌نقل از یک منبع در ائتلاف منطقه‌یی حامی سوریه به رویترز گفت: در حمله اسراییل به دمشق پایتخت سوریه یکی از اعضای سپاه پاسداران کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

این منبع گفت که این ساختمان چند طبقه مورد استفاده مستشاران ایرانی حامی دولت سوریه بوده و به‌طور کامل مسطح شده است.

خبرگزاری فرانسه، نیز نوشت: رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند که همزمان با افزایش تنشهای منطقه‌یی بر سر جنگ اسراییل و حماس، اسراییل به یک ساختمان مسکونی در دمشق پایتخت سوریه روز شنبه حمله کرد.
خبرگزاری دولتی سوریه، سانا گزارش داد: یک ساختمان مسکونی در محله مزه در دمشق، هدف قرار گرفت.

 

سایت دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز ۳۰دی نوشت: آمار تلفات اولیه - پنج نفر در حمله موشکی اسراییل به ساختمانی در دمشق کشته شدند.

استان دمشق: صدای انفجار مهیبی در محله المزاه ویلات در غرب دمشق پایتخت در مجاورت مسجد آل محمدی بر اثر اصابت موشک اسراییل به ساختمانی ۴طبقه شنیده شد که منجر به کشته شدن ۵نفر شد.

هدف گیری هم‌چنین منجر به تخریب کامل ساختمان شد که شامل نشست رهبران نزدیک به ایران بود. این محله به‌عنوان محله امنیتی شناخته می‌شود و شامل رهبران سپاه و رهبران فلسطینی نزدیک به ایران است... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07f8a3f5-9662-4d02-bfd2-1f81de970d80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات