728 x 90

هشدارهای نمایندگان خامنه‌ای علیه پزشکیان

آخوند علم‌الهدی و آخوند پوراندخت امام جمعه رژیم در زابل
آخوند علم‌الهدی و آخوند پوراندخت امام جمعه رژیم در زابل

امام جمعه‌های خامنه‌ای به رئیس‌جمهور جدید رژیم الزام حرکت بر اساس برنامه خامنه‌ای را یادآور شدند و به وی بر سر اعترافهایش درباره تعیین وزرا توسط ولی‌فقیه هشدار دادند.

 

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای در مشهد- ۲شهریور ۱۴۰۳

ا‌نشاءالله امیدواریم که عزیزان ما در دولت به این نکته توجه داشته باشند موفق بشوند و بدانند که موفقیت آنها مرهون یک اصل است و آن این‌که با رهبری زاویه پیدا نکنند. بنشینند دولتهایی که تاکنون از اول پیروزی انقلاب تا به امروز بودن بررسی کنند عبرت بگیرن اونهایی که با رهبری زاویه پیدا کردند نه تنها در مدیریت موفق نشدند بلکه منفور مردم هم شدند (تلویزیون شبکه خراسان رژیم)

 

آخوند پوراندخت امام جمعه رژیم در زابل - ۲شهریور ۱۴۰۳

مطلب بعدی که در این قضیه ما بهش بپردازیم این‌که چون به همه وزرای پیشنهادی رأی اعتماد داده شد از این به بعد توپ در زمین دولت هست و رئیس‌جمهور یعنی از این به بعد آقای رئیس‌جمهور و وزرا نمی‌تونند بگویند ما نمی‌توانیم بگویند نمی‌شود و بگویند نگذاشتند یا نمی‌گذارند نه تأیید شدید از الآن هم کار شما شروع شده راهی و جایی برای هیچ‌گونه عذر و بهانه‌یی هم وجود ندارد... ... . اتفاقی افتاد توسط خود رئیس‌جمهور محترم و اون هم این‌که در بعضی از مواقع در این قضیه رأی اعتماد از رهبر معظم اسم بردند ارجاعاتی دادند به حضرت آقا و یک جوری وانمود کردند که بله این‌هایی که من پیشنهاد دادم از طرف رهبر معظم من تأیید شون رو گرفتم که این واقعاً نادرست است و ناصواب است ( تلویزیون شبکه خبر رژیم).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbaee870-aaa5-4f49-b118-70738247a1b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات