728 x 90

هشدارهای آخوند همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج خطاب به پزشکیان

آخوند همدانی
آخوند همدانی

نصایح آخوند همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج

خطاب به پزشکیان در آستانه سفر به آمریکا:

همین اول کار مواظب باشید اطرافیانی که وضعیت روشنی دارند

این مسیر را برای شما کج نکنند

 

بعضی از نکات مطرح شده مثل برادری با آمریکا به تعبیر امام توجه بکنید ایشون فرمود رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است

 

مطلب بعد اف.ای.تی.اف هست در این باره هم بیان رهبر معظم و نظر تشخیص مصلحت نظام روشن است باید به اونجا مراجعه کرد

 

موقع دفاع از خودمون نباید دستگاههای رسمی نظام حاکمیت مثل شورای نگهبان، قوه قضاییه، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی امثال اینها را تضعیف‌شان بکنیم

 

‌آخوند همدانی امام جمعه رژیم در کرج- ۳۰ شهریور ۱۴۰۳:

اخیراً رئیس‌جمهور محترم با اصحاب رسانه نشستی داشتند و به سؤالات پاسخ دادن مطالب مفید و پاسخ‌های قاطع و ارزشمندی را هم مطرح کردند که جای تشکر از ایشون رو داره... ... . . اما چند جا به نظر کلام ایشون نقص داشت یا در بیان مطلب منظورشون کامل انتقال پیدا نکرد در نتیجه سؤال‌برانگیز شد. مورد ایراد واقع شد من به بعضی اونها اشاره می‌کنم البته در خطبه فرصت نیست من مفصل به اونها بپردازم... ... . . چون در بیان ایشون دائم تأکید می‌کند منویات رهبر معظم انقلاب به این تأکید می‌کنن باید ببینیم رهبر معظم انقلاب چه فرمودند خطوط کلی رو ازشون بگیریم مطالب رو ازشون بگیریم چون ایشون تأکیدشان روی همین مطلب هست باید این رو عرض بکنم که اگر اهتمام به منویات حضرت آقا هست در مقام عمل تعارضی با خواسته‌های رهبری نباید وجود داشته باشه... ... . . اما نکته‌یی که می‌خواهم عرض کنم این است اولاً مواظب باشیم موقع دفاع از خودمون نباید دستگاههای رسمی نظام حاکمیت رو مثل شورای نگهبان قوه قضاییه نیروهای مسلح نیروی انتظامی امثال اینها رو تضعیف‌شان بکنیم بعضی از نکات مطرح شده مثل برادری با آمریکا، ... ... . . ما با این آمریکا به‌خاطر جنایاتی که تا امروز در حق ما و ملت‌های اسلامی کرده هم برادرکشتگی داریم هم پدرکشتگی اصلاً نمی‌تونیم باهاش برادر بشیم... ... . . به تعبیر حضرت امام رضوان‌الله علیه توجه بکنید ایشون فرمود رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است... ... . . اگر همه مسلمینی که در دنیا الآن هستند که قریب یک میلیارد هستن همه از خانه‌ها بیرون بیایند فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دهند همین قول برای آنها مرگ می‌آورد مسلمین باید فریاد بزنند گمان نکنند که فریاد و شعار فایده ندارد خیر شعار فایده دارد اما اگر همه فریاد بزنند (مرگ بر آمریکا).

بعد امام فرمودند این ملتی که الآن دارد فریاد می‌زند مرگ بر آمریکا مقصود شان کارتر است... ... . . ایشون می‌فرمایند ما به یاری خدا تا نابودی کامل دشمنان اسلام و ملت‌های مستضعف جهان در برابر آنان و به‌خصوص در مقابل آمریکای جهانخوار ایستادگی خواهیم کرد ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و از این مبارزه کوتاه نمی‌آییم بعد در یکی از بیانات‌شان باز فرمودند آنها احتیاج دارن آنها احتیاج دارند که با ما رابطه داشته باشند ما چه احتیاجی به آمریکا داریم. بعد در زمانی که عده‌یی دنبال راضی کردن آمریکا بودن فرمودند آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت آن‌روز که کارتر و ریگان از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شد آنها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کار خودمان را انجام دهیم (شعار مرگ بر آمریکا).

در جای دیگه ایران دستش را پیش آمریکا ان‌شاءالله تا ابد دراز نمی‌کند ولو این‌که فانی شود....... .. فرمودند ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این‌که آدم بشود...... .. مطلب بعد اف.ای.تی.اف هست، اف تی اف که در این باره هم بیان رهبر معظم انقلاب و نظر تشخیص مصلحت نظام روشنه باید به اونجا مراجعه کرد تقریباً هشت سال قبل اف.ای.تی.اف امضا شد توسط دولت قبل اما تحریم برداشته نشد همون تازه همون روزی که برطرف یعنی امضا شد همان روزها ما رو متهم کردن که داریم به تروریستها کمک مالی می‌کنیم یا جریان دیگه برامون درست کردند. برای ملحق شدن تقاضاهای دارن که با مبانی انقلاب جور درنمیاد نباید راه رفته شده رو دوباره رفت خیلی گذرا ایشون راجع به این‌که بنا نداریم انقلاب را صادر کنیم نکته‌یی رو فرمودن حالا امام چه فرمود امام فرمودند ما از اول گفتیم می‌خواهیم انقلابمان را صادر کنیم. امام صدور انقلاب را یک وظیفه حتمی و انقلابی می‌دونستند فرمودند ما در جنگ انقلاب خود را صادر کردیم...... .. ما احساس می‌کنیم که اگر به این تکلیف عمل نکنیم مقصریم. پس وظیفه داریم همه تا اونجایی که می‌توانند انقلاب رو توسعه بدهند. مطلب دیگر راجع فتنه...... .. حالا هم یک عده‌یی از آنها حمایت بکنند آن‌وقت دم از امام و طرف‌داری از امام و طرف‌داری از نظام و طرف‌داری از انقلاب هم بزنند این نمی‌شود این قابل‌قبول نیست این پدیده بسیار بدی است پدیده زشتی است این پدیده را ما اصلاً نمی‌پسندیم همین‌هایی که سال ۸۸ آن بازی را راه‌انداختن خوب اینها با جمهوریت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند بعد شما این را برداری بزاری مسئول نمی‌شه که بدون هیچ منطقی بدون هیچ حرف قابل‌قبول و پسندیده‌ای در مقابل آدم‌های با انصاف اینها نامطمئن هستند. درباره استفاده اساتیدی که در این جریانهای بودن فرمودند من استفاده از اینها را مطلقاً توصیه نمی‌کنم به‌هیچ‌وجه نه به شماها و نه به هیچ دانشجویی و نه به هیچ دانشگاهی توصیه نمی‌کنم اساتید خوب هستند از اینها استفاده کنید... ... . . نباید جریان فتنه رو ماست مالی‌اش کرد فراموشش کرد بعد ما بیاییم در بیان خودمون شبهه درست کنیم که آقا اون یک حرفی زده شاید درست گفته از کجا معلوم که تو درست می‌گی من غلط می‌گم من درست می‌گم تو غلط می‌گی... ... . . همین اول کار مواظب باشید مسیر رو اطرافیانی که وضعیت روشنی دارند به اسم وفاق ملی که خود این هم باید روشن بشه ابعادش جهاتش صدر و ذیل اش روشن بشه که منظور چیه این مسیر را برای شما کج نکنند... ... . . بله بعضی وقتها گفته می‌شه این افراد توبه کردند تخصص‌هایی هم دارن حضرت آقا فرمودند امام هم فرمود کسانی که توی قصه‌ها بودن توبه هم اگر بکنند توبه‌شان عندالله پذیرفته می‌شه اما در نظام هم خواستند خدمت بکنند بکنند اما کار کلیدی نباید بهشان داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1484a80c-1009-4304-8cc9-b210fc4fbb47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات