728 x 90

هشدارها و اقدامات محدودکننده کشورها برای ممانعت از ورود بیماری کرونا از ایران

ویروس کرونا در کشورهای منطقه
ویروس کرونا در کشورهای منطقه

 

کویت، بحرین، افغانستان، باکو و عراق اعلام کردند موارد ابتلا به کرونا را در افرادی که از ایران آمده‌اند شناسایی کرده‌اند.

یک مسافر ایرانی از قم که به هرات افغانستان سفر کرده به بیماری کرونا مبتلا بوده است. دولت افغانستان در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد. در حال حاضر مسافران ایرانی در مرز افغانستان سرگردان هستند.

 

خبرگزاری رویترز نوشت:‌ کویت و بحرین روز دوشنبه اولین موارد ابتلا به کرونا در کشورشان را گزارش کردند، تمامی موارد کسانی هستند که به ایران سفر کرده‌اند...

در بحرین وزارت بهداشت این کشور گفت یک تبعه بحرین که از ایران برگشته است مبتلا به ویروس کرونا می‌باشد...

 

خطوط هوایی قطر روز دوشنبه گفت از مسافرانی که از ایران و کره‌جنوبی برمی‌گردند خواهد خواست که برای ۱۴روز در خانه‌های خود یا در مراکز خاص قرنطینه شوند...

 

در امارات متحده عربی ۱۳مورد ابتلا به کرونا تأیید شده که حداقل ۲نفر از آنها یک توریست ایرانی و همسرش می‌باشند.

 

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد یک طلبه ایرانی ساکن شهر نجف مبتلا به ویروس کرونا است. بر اساس این گزارش،‌ این طلبه به‌تازگی به ایران سفر کرده بود. ترکیه نیز پروازهای خطوط هوایی خود به جز تهران به همه شهرهای ایران را متوقف کرد.

 

پیش از این کشورهای لبنان، کانادا، بحرین، کویت و افغانستان هم خبر داده بودند که برخی مسافرانی که از ایران به این کشورها سفر کرده بودند، به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

در همین حال خبرگزاریهای بین‌المللی خبر دادند در ایتالیا شمار قربانیان ویروس کرونا به ۷تن رسید. شمار مبتلایان در این کشور به ۲۲۰نفر رسید. ایتالیا در هر شهر بیمارستانی را به رسیدگی به این بیماران اختصاص داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/df9bd98d-853e-4ee0-b3a6-50996fc2527d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات