728 x 90

هشدار وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی نسبت به جیره بندی آب و برق

هشدار وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی نسبت به جیره بندی آب و برق
هشدار وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی نسبت به جیره بندی آب و برق

رضا اردکانیان وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی روز یکشنبه 19فروردین  در یک نشست خبری نسبت جیره بندی آب و برق هشدار داد  و گفت:‌ باید مراقب باشیم و شیوه طرح مسائل به‌گونه‌یی نباشد که فرصت را در اختیار کسانی که دوست مملکت و ملت نیستند قرار دهیم تا سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که خاموشی در سال جاری اجتناب‌ناپذیر است، وقیحانه علت آنرا  مصرف‌کنندگان دانست و گفت: این مسأله یک انتخاب است که مصرف کننده‌ها دارند، آنها می‌توانند با ادامه وضع موجود و استفاده خارج از الگوی مصرف انتخاب کنند که در گرمای تابستان به‌دلیل کمبود برق که امسال محتمل‌تر است و کاهش آب پشت سدها خاموشی را تجربه کنند. اگر مصرف غیرمعقول باشد طبیعتاً خاموشی نیز یک سرنوشت گریزناپذیر است.

وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی در زمینه آب آشامیدنی  نیز گفت:‌ در برخی از مناطق وضعیت حاد است و در حال حاضر برنامه‌ریزی‌هایی را شروع کردهایم تا محدودیتهایی را برای سایر بخشهای مصرف ایجاد کنیم.

اردکانیان با اشاره به این‌که مانند هر منبع دیگری اگر گرفتار بد مصرفی باشیم با محدودیتهایی از قبیل قطع برق، جیره بندی آب و نظایر آن مواجه می‌شویم، گفت: اگر عادات غلط را کنار نگذاریم باید هزینه آن را بپردازیم که هزینه‌های صرفاً مادی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5d2e2a7-f4f6-4bd3-a4df-13970bb08671"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات