728 x 90

هشدار وزیر خارجه انگلستان به یمن: دوباره حمله خواهیم کرد

دیوید کامرون
دیوید کامرون

به گزارش دیلی میل انگلستان (یکشنبه ۱۴ ژانویه - ۲۴دی) دیوید کامرون [وزیر خارجه انگلستان] به حوثی‌ها هشدار داد که در صورت تهدید زنجیره‌های تأمین حیاتی، انگلستان از آمریکا پیروی و دوباره به یمن حمله خواهد کرد و قول داد که از سخنان خود با عمل حمایت کند.

... دیوید کامرون در [در مقاله‌یی بقلم خود در] تلگراف نوشت: انگلستان همیشه از آزادی ناوبری دفاع خواهد کرد و مهمتر از همه، ما آماده خواهیم بود که سخنان را با عمل پشتیبانی کنیم... .

 

ایندیپندنت انگلستان هم طی مطلبی در این باره نوشت: دیوید کامرون اشاره می‌کند که اگر حوثی‌ها به حملات خود ادامه دهند، بریتانیا ممکن است دوباره حمله کند. وزیر امور خارجه هشدار داد که حملات به کشتی‌های کانتینری می‌تواند قیمتها را در بریتانیا افزایش دهد.
کامرون هشدار داد که شبه‌نظامیان مرتبط با رژیم ایران در صورتی که به آنها اجازه داده شود عبور کشتی‌های کانتینری را در مسیر تجاری شلوغ مسدود کنند، می‌تواند قیمتها را در بریتانیا افزایش دهد...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/934cec12-7cb1-4e00-99a1-a2cb02bf5d18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات