728 x 90

هشدار قاسم ساعدی: دولت نباید مردم را آزمایش کند تا ببیند عکس‌العمل آنها چیست

گرانی و تورم
گرانی و تورم

روزنامه حکومتی بهار روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در مطلبی به‌نقل از قاسم ساعدی نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس آخوندی نوشت: دولت نباید مردم را آزمایش کند تا ببیند عکس‌العمل آنها چیست

ساعدی با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار گرانی ارزاق عمومی هشدار داد: ظرفیت و آستانه تحمل مردم هم، حدی دارد. عدم‌مدیریت در امر نظارت، می‌تواند حوادثی مثل ۹۶ و ۹۸ را حاصل شود و شاید خطر جدی‌تر هم باشد، چون تأمین نان و معیشت مردم به خطر افتاده است.

وی هم‌چنین به ناکارآمدی دولت رئیسی اشاره کرد و گفت: نارضایتی عمومی در بین مردم شکل گرفته است و متأسفانه تیم اقتصادی دولت هم منسجم نیست.

این نماینده مجلس آخوندی با ردیف کردن یک سری از سؤالات افزود: واقعاً حقوق‌های فعلی تناسبی با تورم دارد؟ آیا حق مستضعفین ادا شده است؟ آیا دولت در تأمین کالا‌های اساسی مردم موفق بوده است؟ آیا یک معلم و کارگر با دریافتی ماهیانه خود می‌تواند از پسِ از هزینه‌های سنگین زندگی بربیاید؟ افرادی که تحت پوشش نهاد‌ها و سازمان هستند یا به هر دلیلی از داشتن شغل محرومند، چه باید بکنند؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37dbecb9-76fb-4f9c-916a-aa190040148c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات