728 x 90

هشدار عضو مجلس ارتجاع به پزشکیان: رئیس‌جمهور، غرب‌گراها را به مجلس معرفی نکند

احمد راستینه عضو مجلس ارتجاع
احمد راستینه عضو مجلس ارتجاع

احمد راستینه عضو مجلس ارتجاع روز ۸مرداد به پزشکیان هشدار داد: رئیس‌جمهور، غرب‌گراها را به مجلس معرفی نکند چون ما به آنها رأی نمی‌دهیم. پزشکیان نباید افرادی را معرفی کند که سابقه آنها نشان داده است که همیشه نگاهشان به دست کدخدا و نظام سلطه جهانی بوده است.

احمد راستینه، افزود: یکی از راههای تسریع در تشکیل هیأت دولت آینده، این است که پزشکیان، گزینه‌هایی را خارج از شاخصه‌های مد نظر خامنه‌ای به مجلس معرفی نکند.

در جریان جنگ گرگها، عباس عبدی از مهره‌های اصلاحاتی بعد از معرفی عارف به پاسدار شریعتمداری گرداننده کیهان خامنه‌ای حمله کرد و نوشت: شریعتمداری عصبانی است. چون همه کاخهای آرزویش خراب شده است. .

سایت حکومتی عصر ایران نوشت: خزانه‌ای که دولت رئیسی تحویل پزشکیان می‌دهد کفاف دو سه روز حقوق کارمندان دولت را هم نمی‌دهد. پس پول آن همه نفتی که فروختید کجاست؟

سعیدی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس ارتجاع گفت: در دیدار اخیر خامنه‌ای با نمایندگان، تأکید بر آرامش بوده. مشکلات اقتصادی و معیشتی نباید بهانه‌یی برای تشنج در جامعه شود. مردم از تبعیض ناراضی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/58f3e529-70fa-4a89-9161-469264735807"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات