728 x 90

هشدار ۳نماینده کنگره آمریکا درباره لغو تحریم‌ها علیه خامنه‌ای و رئیسی

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

۳نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا از رئیس‌جمهور این کشور خواستند درباره لغو احتمالی تحریم خامنه‌ای و رئیسی توضیح دهد. نمایندگان کنگره گفتند مذاکره کنندگان رژیم ایران از برداشته شدن تحریم‌ها علیه خامنه‌ای و رئیسی خبر داده بودند.
دویچه وله روز جمعه۱۵ مرداد نوشت: برایان استیل، جیم بنکس و جو ویلسون سه تن از اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا با نوشتن یک نامه از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خواستند پیرامون برداشته شدن تحریم‌ها علیه سران رژیم ایران از جمله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور این کشور توضیح دهد.


از این پیش‌تر، وزارت خزانه‌داری آمریکا در آبان ۱۳۹۸، نام رئیسی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد و از او به‌عنوان یکی از نزدیکان خامنه‌ای نام برده شده بود.
در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمده بود که ابراهیم رئیسی در هیأت قضایی اعدام‌های سال۶۷ که معروف به هیأت مرگ بود، عضویت داشته است. این نمایندگان در ادامه با ذکر نقش ابراهیم رئیسی در اعدام‌های ۶۷ گفتند که، انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران غیرعادلانه و غیرآزاد بوده است.
این نمایندگان از دولت بایدن پرسیدند، در همبستگی با مردم ایران کدام مجازات غیرهسته‌یی را برای تحت فشار قرار دادن رژیم ایران در نظر گرفته است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cd44548-2ff5-457e-98c0-a2d081a41f22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات