728 x 90

هشتمین روز اعتصاب گستردهٔ کارگران پتروشیمی و صنعت نفت و گاز و پیوستن کارگران شرکت رجال واقع در منطقه ویژه ماهشهر +توئیت خانم مریم رجوی

اعتصاب سراسری نفتگران
اعتصاب سراسری نفتگران

این خبر بروز می‌شود...

 

 

اعتصاب سراسری کارگران پیمانی صنایع نفت و پتروشیمی در اعتراض به دستمزد پایین و شرایط سخت و طاقت‌فرسای کاری و معیشتی‌شان، که از روز ۲۹خرداد آغاز شده است، روز جمعه۴ تیر به گروه‌های بیشتری از کارگران صنعت نفت در شهرهای مختلف گسترش یافته است. از جمله کارگران پیمانکاری زلال پالایشگاه اصفهان، کارگران پیمانکاری جهان پارس ایلام، کارگران تلمبه خانه شماره ۵ بندرعباس و کارگران شرکت ارتباط فجر به این اعتصاب سراسری پیوسته‌اند.

 

خانم مریم رجوی: عموم کارگران و جوانان را به حمایت از اعتصاب‌گران فراخواند و گفت سرکوب و اخراج، خشم کارگران و زحمتکشان را تشدید و اراده عمومی برای سرنگونی رژیم و استقرار آزادی و عدالت را مضاعف می‌کند.

امروز شنبه ۵ تیر هشتمین روز اعتصاب گستردهٔ کارگران پتروشیمی و صنعت نفت و گاز، نیروگاهها و پالایشگاهها، کارگران شرکت نیما آزمون نیز به اعتصابات سراسری پیوستند.

کارگران شرکت رجال واقع در منطقه ویژه ماهشهر

روز شنبه پنجم تیرماه کارگران شرکت رجال واقع در منطقه ویژه ماهشهر به اعتصاب سراسری کارگران نفت پیوستند.

کارگران پیمانکاری پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و نیروگاه ها با خواست افزایش دستمزد و تغییر نوبت مرخصی دست به اعتصاب سراسری زده‌اند.

پرسنل  پیمانکاری نیروگاه رامین اهواز

روز شنبه ۵ تیر پرسنل پیمانکاری نیروگاه رامین اهواز  به اعتصاب سراسری پیوستند.

 

-پرسنل پیمانکاری نیروگاه رامین اهواز

 

رویترز: هزاران کارگر صنعت نفت ایران دست به اعتصاب زدند

خبرگزاری رویترز گزارش داد: کارگران صنعت نفت ایران برای احقاق حقوق خود اعتصاب و تظاهرات کردند.

این اعتراضات توسط هزاران کارگر صنعت نفت ایران در اعتراض به شرایط کاری در حوزه‌های نفتی جنوب و برخی ازپالایشگاههای شهرهای بزرگ، برگزار شد.

رویترز خاطرنشان کرد: رژیم ایران با اقتصادی ورشکسته و تاثیر بدترین بیماری همه‌گیر کرونا در خاورمیانه با تظاهرات مستمر کارگران و بازنشستگان روبه‌رو است. در ایران نرخ تورم بیش از ۵۰درصد و بیکاری بالاست و کارگران با حقوقهای پرداخت نشده روبه‌رو هستند (خبرگزاری رویترز - ۴ تیر).

 

اعتصاب نیروهای پروژه انتقال آب به دریاچه در شهرستان نقده

کارگران و کارکنان پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه به دلیل پرداخت نشدن حقوق و دستمزد و شرایط سخت شغلی دست از کار کشیده و از شنبه ۵ تیر  به اعتصابات سراسری پیوستند.

 

-اعتصاب نیروهای پروژه انتقال آب به دریاچه در شهرستان نقده

 

اصفهان -شرکت odcc در پالایشگاه نفت اصفهان روزشنبه ۵ تیر

 

 

کارگران فاز دو پالایشگاه بید بلند، شنبه ۵تیر در حمایت از کمپین «بیست ده ۱۴۰۰» اعتصاب کردند.

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/174e0c86-f001-497f-b5b4-b805a3cff310"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات