728 x 90

هشتمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران و بیش از ۱۰۰تن مجاهدین

دادگاه رژیم
دادگاه رژیم

هشتمین جلسه دادگاه قضاییه جلادان

در صبح و بعدازظهر سه‌شنبه ۱۰ بهمن

برای محاکمه غیابی سازمان مجاهدین خلق ایران

و بیش از ۱۰۰تن مجاهدین

۳۵سال پس از حکم خمینی ملعون به اعدام همهٔ مجاهدین سرموضع

 

نماینده دادستان در قضاییه جلادان، طلاق زن و زندگی و جنسیت و فردیت در انقلاب ایدئولوژیکی درونی مجاهدین، پذیرش رهبری زنان، به هلاکت رساندن صیاد شیرازی جلاد مردم کردستان و قاتل مجاهدین در عملیات فروغ جاویدان را جرایم مجاهدین دانست و گفت: «عملیات و اقدامات سازماندهی شده برای آشوبهای خیابانی» و «خمپاره‌زنی به ستاد مرکزی سپاه تهران»، «قیام مسلحانه علیه حاکمیت» و «قتل ۱۷هزار نفر از نظام اسلامی» از اتهامات آنهاست.

 

به‌نوشته خبرگزاری قضاییه جلادان یک سؤال در دادگاه این است که اصولاً چرا آمریکا مجاهدین را از لیست تروریستی، که در سال ۱۳۹۱ به حکم دادگاه در آمریکا انجام شد، خارج کرده است؟

در کیفرخواست تشریح نحوه سوژه‌زنی‌ها در خیابان توسط رزمندگان مجاهدین تشریح شده است که منظور همان طرح‌های عملیاتی برای کیفر جنایتکاران در رژیم اعدام و قتل‌عام است.

از نکات قابل توجه استناد قضاییه جلادان به اعتراف‌های یک بریده خودفروخته در اسناد ساواک در زمان شاه علیه مجاهدین در مورد بهشتی بود.

یک اتهام و جرم مضحک دیگر این‌که محمود احمدی در زندان در زمان شاه «در تعامل تنگاتنگ با مسعود رجوی و مهدی ابریشم‌چی و در چارچوب تشکیلات زندان نفاق، شروع به خط دهی به زندانیان کرده است»!

حسن نظام‌الملکی نیز مسئول نسل‌کشی اکراد عراقی بوده و تیم ترور سپهبد نظام علی صیاد شیرازی را از راه دور هدایت می‌کرده است!

 

اتهام مسعود و مریم رجوی بشرح زیر است:

-محاربه، بغی، افساد فی الارض، قتل ۱۷ هزار از اتباع نظام، اخلال شدید در نظم عمومی کشور، سازماندهی و اداره‌ٔ گروه باغی مجاهدین، فرماندهی و مشارکت در عملیات‌های تروریستی- نظامی موسوم به آفتاب، چلچراغ، فروغ جاویدان، مروارید، عملیات‌های موسوم به گردانی و راهگشایی

- تحریک و تهییج مردم به آشوب، بلوا و اخلال در نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی (از طریق سخنرانی، انتشار بیانیه و فعالیت تبلیغاتی)

هم‌چنین مسعود رجوی متهم است به: مشارکت در ربایش هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ در تاریخ ۶ مرداد سال ۱۳۶۰

نماینده دادستان افزود: پس از سقوط شاه، به‌دلیل رفتار‌های افراطی و خشونت‌آمیز گروهک منافقین و خصوصاً مسعود رجوی که با احکام و موازین مشفقانه‌ٔ دین اسلام در تضاد جدی بود، از کاندیداتوری وی برای ریاست‌جمهوری ممانعت شد!

-یکی دیگر از جرایم مسعود رجوی محرومیت اعضای مجاهدین از خواب در اثر کثرت مشاغل آنهاست!

-در واقع نماینده دادستان باید ربودن خواب از چشم رژیم را هم در این نمایش روحوضی اضافه می‌کرد!

 

مسعود رجوی-۷ مرداد ۱۴۰۲

رژیم پیوسته ادعا می‌کند مجاهدین ۱۷هزار از نفرات او را به هلاکت رسانده‌اند

تفاوت البته با ۱۲۰هزار و ۱۰۰هزار شهیدان خلق ما، بسیار زیاد است.

اما هم‌چنان‌که در اسفند ۱۳۹۹ گفتم تکرار می‌کنم:

«خامنه‌ای و رئیسی و دیگر سران رژیم اگر جرأت دارند با ما به یک دادگاه بین‌المللی بیایند. این ۱۷هزار نفر را که آمار می‌دهند و آن ۱۷هزار نفر فروغ جاویدان را هم که در آمارشان محسوب نمی‌کنند و ۱۷هزار نفر بعدی را هم که قرار است وارد کنند، همراه بیاورند! این روشن می‌کند که ۴۰سال است در ایران یک جنگ عظیم بین خلق و مجاهد خلق با رژیم دجال و ضدبشر جریان دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb9cc2cd-e150-4252-8611-7e4c598f1a69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات