728 x 90

هزار و صد و چهار میلیارد تومان بودجه بیمه مداحان!

بیمه مداحان ولی فقیه ارتجاع
بیمه مداحان ولی فقیه ارتجاع

روزنامه حکومتی خبر جنوب روز سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ ضمن انتشار خبرهای مربوط به بودجه برخی ردیف‌های بودجه را که حسن روحانی به مجلس پیشنهاد داده را منتشر کرد و در یکی از این خبرها آمده است که حسن روحانی برای بیمه کردن مداحان حکومتی مبلغ هزار و صد و چهار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است!

روحانی هم‌چنین در حالی‌که ۷۵درصد بودجه را به شرکت‌های دولتی اختصاص داده است (شرکتهایی که اساساً متعلق به خامنه‌ای و سپاه پاسداران و آستان‌قدس هستند) متقابلا تنها ۳درصد مالیات برای آنها در نظر گرفته است! این در حالی است که فقط یکی از این شرکتها (پالایشگاه خاتم پاسداران) به اعتراف سرکرده وقت قرارگاه روزانه ۶۰میلیون دلار درآمد نفتی داشته است!

همزمان روحانی به حامل‌های انرژی، گوشت، لبنیات نیز مالیات‌های سنگینی بسته است که پیشاپیش یک قیام سنگین‌تر را در چشم‌انداز نزدیک قرار داده است.

 

واکنش اعضای مجلس ارتجاع نسبت به بودجه ۹۹

آخوند روحانی روز یکشنبه ۱۷ آذر به‌ مجلس ارتجاع رفت تا لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ را ارائه کند. وی در سخنرانی خود این بودجه را که اساساً با تشدید فشار بر مردم سرهم‌بندی شده، بودجهٔ استقامت و مقابله با تحریم‌ها نامید. وی به‌طور مضحکی ادعا کرد: «به‌رغم تحریم توانسته‌ایم کشور را به‌خوبی اداره کنیم».

دروغگویی‌ها و وارونه‌گویی‌های روحانی آن‌قدر مفتضح بود که جلسه مجلس چند بار با فریادهای اعتراض برخی اعضای مجلس متشنج شد.

حاجی دلیگانی با اشاره به‌ ادعای روحانی که مابه‌التفاوت قیمت بنزین به‌ ۶۰میلیون نفر پرداخت می‌شود، در حالی‌که فریاد می‌زد و تکرار می‌کرد «چرا دروغ می‌گویند؟» خطاب به‌ روحانی گفت: «مردم عموماًً حرف‌های رئیس‌جمهور را دروغ می‌دانند، مگر خلاف آن ثابت شود چرا در صحبت امروزتان هم در مجلس حرفهایی زدید که به‌آن عمل نمی‌شود».

آخوند پژمانفر نیز خطاب به‌ روحانی گفت: «شما امروز صداقت ندارید پولی که گرفتید گفتید ما دقیقاً این پول را به‌ مردم می‌رسانیم ما امروز هیچ گزارشی (در این باره) نداریم، منابع حاصله از افزایش قیمت بنزین چقدر است و این منابع به‌کجا می‌رود».

وی افزود: «در این رابطه از رئیس دیوان محاسبات هم سؤال کرده و او هم گفته است که هیچ نوع مدرکی و سندی در ارتباط با این پول وجود ندارد. او نیز گفت که چرا در مورد پرداخت مابه‌التفاوت قیمت بنزین به‌ مردم دروغ می‌گویند؟».

و آخوند خدری هم با اشاره به‌ وضعیت زندگی اسفبار مردم گفت: «درآمد مردم در برابر یک کیلو گوشت منجمد سر تعظیم فرود آورده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b119e50a-88ae-4ad2-8d76-a572a9705525"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات