728 x 90

هراس و نگرانی اصلی خامنه‌ای

هم‌زمان با گسترش آتش قیام و شکست عمق راهبردی نظام پس از هلاکت دژخیم سلیمانی و قیام سراسری در عراق، موج وحشت و نگرانی سراپای نظام را فراگرفته است.

خامنه‌ای ۲۹بهمن ۹۸: «دوستان ما هم در اطراف دنیا با نگرانی نگاه می‌کنند ببینند چه خواهد شد ما البته هر وقت پیغامی به یک مجموعه‌ای از دوستانمان می‌دهیم بنده همیشه میگم هیچ نگران نباشید».

البته خامنه‌ای علت اصلی نگرانی و تهدیدهای امنیتی نظامش را نگفت.

رحمانی فضلی، وزیر کشور آخوندی ۲۶بهمن ۹۸: «تحریک مردم برای حمله به ستاد یک نفر یک مسأله که جدی ایجاد می‌شود بعد این می‌تواند شتاب بگیرد همه این عناصر چون شناخته شده هستند برای نیروهای امنیتی انتظامی وزارت اطلاعات سپاه و اینها به‌هرحال کاملاً ما الآن آمادگی واقعاً داریم».

شبکه ۴ تلویزیون حکومتی ـ کچوئیان کارشناس ـ ۲۸بهمن ۹۸: «بعضی‌ها بحث فروپاشی را مطرح می‌کنند و در ارجاع به بحث فروپاشی اجتماعی را مطرح می‌کنند».

پاسدار شکوری راد ضمن اشاره به شرایط بحرانی نظام و تحولات آینده گفت: «ما طی دو ماه گذشته سه حادثه پردامنه آبانماه، ترور قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی و حوادث بعد از آن را داشتیم... بنابراین نمی‌توانیم بگوییم وضعیت همواره ثابت است. احتمالاً شرایط در یکی از این ظرفهای زمانی دچار تحولات اساسی دیگر می‌شود».(خبرگزاری ایسنا ـ شکوری راد ۲۸بهمن ۹۸)

اما یک پاسدار از باند مغلوب، عمق وحشتش را از خشم و کینهٔ مردم نسبت به باندهای غارت به نمایش گذاشت: «کشتی که سران کشور توی آن سوار هستند سران اصلاحات هم توی آن سوار هستند... فکر نکنید که اگر خدایی نکرده دشمن بیاید می‌آیند افراز می‌کنند نه دشمن که بیاد همان داعش است از قفا سر می‌برد».(شبکه ۳ تلویزیون حکومتی ـ صادق خرازی ۲۸بهمن ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e713a7f-de81-442b-b0bc-51fda05db701"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات