728 x 90

هراس رژیم آخوندی از پرونده تروریستی اسدالله اسدی در کشورهای اروپایی

اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران
اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران

بعد از گذشت نزدیک به ۵ماه از دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران به اتهام توطئه تروریستی در پاریس، ترس و نگرانی عوامل رژیم از برملا شدن اطلاعات بیشتری از شبکه تروریستی آخوندی در خاک اروپا رو به افزایش است و اعضای مجلس آخوندی به وزات خارجه رژیم در مورد عواقب این وضعیت هشدار می‌دهند.

خسته‌بند، عضو مجلس رژیم گفت: متأسفانه وزارت امور خارجه ما طبق معمول همیشه درباره اسداله اسدی، دیپلمات بازداشت شده در اروپا نیز با گفتاردرمانی جلو می‌رود؛ چرا هیچ موضع متقابلی از سوی وزارت امور خارجه گرفته نمی‌شود.

 

عبدالرضا مصری، عضو مجلس آخوندی گفت: جاسوس‌های اروپایی آزاد می‌شوند، اما دیپلمات(ما) با مصونیت سیاسی زندانی می‌شود و در اوج اعتقاد به همکاری با اروپا، نتوانسته‌ایم حق دیپلمات خود را بگیریم.

 

احمدی عضو دیگر مجلس رژیم نیز گفت: نباید این‌طور باشد که به‌خاطر برجام اروپایی یا هر موضوع دیگر، وضعیت این دیپلمات بلاتکلیف بماند.

 

این کر همآهنگ که بیانگر ترس مهره‌های ریز و درشت رژیم از بازتابهای این پرونده است در رسانه‌های رژیم هم بازتاب داشته و جنگ و جدال درونی سران رژیم را نمایان کرده است.

 

رسانه حکومتی «وطن امروز» ضمن درج اظهارات ترس‌آلود نمایندگان مجلس رژیم از انتقال دیپلمات تروریست رژیم به بلژیک توسط آلمان، دعاوی پوشالی عباس عراقچی در رابطه ملاقاتش با یک مقام آلمانی به نام آنتیه لیندرتسه می‌نویسد: در خبر ارسالی از وزارت امور خارجه عنوان خانم لیندرتسه «مدیر سیاسی» ذکر شده که اساساً در هیچ وزارت خارجه‌ای در دنیا چنین عنوانی وجود ندارد... عنوان من‌درآوردی «مدیر سیاسی» برای طرف آلمانی، نمی‌تواند عدم رعایت همترازی را پنهان کند... خبر منتشره درباره دیدار آقای! عراقچی و خانم لیندرتسه که گفته شده ۲۵مهر انجام شده، در این روز رخ نداده (ولی) وزارت‌خارجه، همزمان با فشار رسانه‌های داخلی در ماجرای اسدی‌، این خبر را با عنوان «اعتراض شدید عراقچی به آلمان» منتشر و منعکس کرده است. واکنش خانم «رئیس اداره سیاسی»! به «اعتراض شدید» «معاون وزیر»! چه بود؟ و چرا در این خبر هیچ جمله‌ای از وی در پاسخ به اعتراض ذکر نشده؟!

این رسانه حکومتی اضافه می‌کند: خانم آنتیه لیندرتسه (Antie Leendertse) رئیس اداره سیاسی وزارت‌خارجه آلمان (Poltical Director) است که به‌لحاظ سلسله‌مراتب اداری حداقل ۲درجه از عراقچی (معاون وزیر) پایین‌تر است! در کجای دنیا مرسوم است که رئیس اداره سیاسی هم‌سطح معاون سیاسی وزیر شده و با وی مذاکره کند.

بیشتر بخوانید

روز اول ژوئیه ۲۰۱۸، اسدالله اسدی، دیپلمات تروریست رژیم ایران، در حوالی شهر آشافنبورگ بر اساس حکم جلب اروپایی صادر شده توسط اداره پیگرد جزایی بلژیک دستگیر شد.

در مارس سال ۲۰۱۸به یک زن و شوهر ساکن شهر آنورس مأموریت داد تا به یک حمله انفجاری در گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس دست بزنند ولی این تهاجم با هشیاری آژانس‌های اطلاعاتی اروپایی خنثی شد.

 

دادستانی آلمان در تاریخ ۶ژوئیه ۲۰۱۸حکم جلبی را از طریق قاضی تحقیق در دیوان عالی کشور علیه اسدالله اسدی به‌خاطر فعالیتهایش به‌عنوان مأمور سرویس مخفی رژیم ایران و به‌خاطر دست داشتن برای قتل به‌دست آورد.

با گذشت زمان و همکاری عناصر دستگیر شده با سرویسهای اطلاعاتی اروپا شبکه‌های مخفی رژیم ایران که در پوش سفارت خانه‌های رژیم فعالیتهای جاسوسی و تروریستی را پیگیری می‌کنند بیشتر افشا می‌شود.

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/539e7c82-7bd4-4dea-964c-5c371ca91a1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات