728 x 90

هراس از تحریم فراگیر و کسادی سیرک انتخاباتی و التماس برای شراکت

رای من سرنگونی
رای من سرنگونی

در حالی‌که سرکردگان نظام از تحریم فراگیر و کسادی سیرک انتخاباتی هراسان است، علی ربیعی سخنگوی دولت آخوندی روحانی برای رفع و رجوع این وضعیت گفت: هر چند نارضایتی از سوی مردم و جریانهای سیاسی از عدم احراز صلاحیتها وجود دارد، با این حال شوق انتخاباتی در حال افزایش است... جریانهای ناشناخته‌ای هم هستند که... . بر شدت فعالیت‌های خود برای مأیوس‌سازی رأی دهندگان افزوده‌اند. نگاه کنید چه کسانی پرچمدار عدم مشارکت شده‌اند! آنانی که جنگ علیه نظام را تشویق می‌کنند

وی افزود: من از طرف دولت مردم را به مشارکت حداکثری دعوت می‌کنم، امیدوارم روز جمعه اجازه ندهیم عده‌یی روزنه‌های امید نظام را ببندند و سور و سات پایکوبی علیه نظام را راه بیندازند (خبرگزاری ایرنا رژیم۲۵خرداد).

در این میان آخوند مهدی کروبی ضمن اعلام شرکت در سیرک انتخاباتی ولایت، گفت به همتی رأی می‌دهد (توئیتر کرباسچی رژیم ۲۵خرداد).

این در حالی است که سایرسرکردگان باند مغلوب در حال دست و پازدن در باتلاق حذف و سلاخی شورای نگهبان و به‌دنبال کرنشها به اجابت حرف خامنه‌ای برای شرکت کردن در شعبده او جواب مثبت می‌دهند. از جمله جواد ظریف در کرنشی دیگر برای ولی‌فقیه ارتجاع گفت: قهر با صندوق رأی راه‌حل نیست (تلگرام رسمی سپاه پاسداران رژیم۲۴ خرداد).

آخوند صادق لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز، که برادرش پاسدار علی لاریجانی حذف شد، با ذلت اعلام کرد: اختلاف سلائق و گلایه‌ها نباید موجب فراموشی مصالح کلی نظام و نقشه دشمنان شود. برای حفظ نظام، در انتخابات شرکت می‌کنیم (خبرگزاری ایرنا رژیم۲۵خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/764f553d-4ab9-4456-8138-c46212b49d50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات