728 x 90

هدف قرار دادن نیروی تروریستی قدس توسط آمریکا و انگلستان

خزانه‌داری آمریکا
خزانه‌داری آمریکا

به گزارش سایت خزانه‌داری آمریکا، دفاتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) و انگلستان به‌طور مشترک، اقدامات تحریمی خود را در برابر نیروی قدس سپاه پاسداران، حماس و جهاد اسلامی اعلام کردند.

آمریکا و انگلستان تصمیم گرفته‌اند، با توجه به حمایت نیروی قدس سپاه پاسداران از گروه‌های نیابتی مانند حماس و جهاد اسلامی، اقدامات تحریمی خود را علیه این نیروها اجرا کنند. این تدابیر شامل تعقیب و تحریم هشت تن، از جمله رئیس نیروی قدس سپاه پاسداران و افراد مرتبط با حمایت رژیم ایران از حماس و جهاد اسلامی فلسطین می‌شود.

انگلستان نیز با اجرای اختیارات جدید مرتبط با ایران، این تدابیر را آغاز کرده است.

 

وزارت‌خارجه انگلستان در بیانیه‌یی اعلام کرد تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران که از روز پنجشنبه، ۲۳ آذر، اجرایی می‌شود به این کشور اختیارات جدید همه‌ جانبه‌یی می‌دهد تا رژیم ایران و عواملش را به‌دلیل نقض حقوق‌بشر، سرکوب خشونت‌آمیز معترضان، و فعالیت‌های مخرب بین‌المللی پاسخگو کند.

هم‌چنین در این بیانیه آمده است: «این تحریم‌ها در ماه ژوئیه (تیرماه) در واکنش به تهدیدهای بی‌سابقه رژیم ایران، از جمله تلاش‌ها برای تضعیف صلح و امنیت در سراسر خاورمیانه و توطئه‌ها برای ترور افراد در خاک بریتانیا وضع شده است».

این تحریم‌ها شامل اعمال محدودیت‌های تجاری جدیدی علیه صادرات قطعات برای پهپادها است و به دولت بریتانیا اختیارات جدیدی برای اعمال تحریم‌ها علیه صنعت کشتیرانی می‌بخشد که در نقض تحریم‌های موجود یا متعلق به یا تحت کنترل افراد تحریم شده هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c41b02d-7fa6-4c8c-b513-4a4b58c5e8c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات