728 x 90

هاشمی‌طبا: خوب است مسببان برخی ناهنجاریها شناخته شده و معرفی شوند

هاشمی طبا
هاشمی طبا

‌افراد یا سیاست‌ها، عنوان روزنامه حکومتی شرق است که در آن هاشمی‌طبا از باند مغلوب به گوشه‌ای از غارت و چپاول و ویرانگریهای مافیای آخوندی در طول این سالیان اعتراف می‌کند.
هاشمی‌طبا با اشاره به فروپاشی طبقات اجتماعی و فقر عریان و اختلاف فاحش طبقاتی در حاکمیت آخوندی گفت:... اگر امروز که ۴۳سال از انقلاب گذشته است هنوز خانه‌های روستاهای ما با یک تکان زلزله پنج ریشتری بر سر مردم خراب می‌شود و در جای دیگر ویلاهای چند هزار متری فاقد سکنه یا آپارتمانهای هزار متری با دو یا سه نفر سکنه ساخته می‌شود و این نهضت هم‌چنان ادامه دارد...
وی افزود:... چه خوب است که مسببان برخی ناهنجاریها که مثال آنها را در زیر خواهم آورد شناخته شده و معرفی شوند.

۱- مسبب قاچاق سالانه ۱۵-۲۰ میلیارد نخ سیگار به داخل کشور.

۲- مسبب ساخت سد گتوند روی گنبد نمکی که باعث شوری رود کارون و خشک‌شدن میلیون‌ها اصله نخل شده است.

۳- مسبب انتقال آب میناب به بندرعباس که باعث خشک‌شدن شش میلیون اصله نخل و نشست زمین در میناب شده است.

۴- مسبب رفت و آمد چند میلیون خودروی بی‌کیفیت در سطح شهر تهران و دیگر کلان‌شهرها که باعث مسمومیت تدریجی و ترس مردم شده است.

۵- مسبب فروش ۳۵۰میلیارد دلار ارز بازار آزاد که ورود کالای قاچاق و خروج سرمایه متکی به همین ارز کف خیابان فروش‌رفته توسط بانک مرکزی است.

۶- مسبب ساخت دو نیروگاه در دست اجرا که با پول آن ساخت نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج برابر و هزینه‌های جاری نزدیک به صفر ممکن است.
۷- مسبب عقب نگه‌داشته‌شدن کشاورزی کشور که مجبور به واردات ۱۵میلیارد دلار محصولات کشاورزی هستیم.

(روزنامه حکومتی شرق ۲۱بهمن). 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3091099-e41e-498f-9c91-93d15995f58e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات