728 x 90

هاشمی طبا: آیا در این میانه ملت سردرگم است یا دولتیان خود سردرگم شده‌اند

هاشمی طبا
هاشمی طبا

سردرگمی ملت، عنوان مطلب روزنامه حکومتی شرق است که در آن هاشمی طبا از مهره‌های باند مغلوب به تنافض‌گویی و دروغ‌گوییهای سران نظام در مقوله سهمیه‌بندی بنزین و دیگر موضوعات کشوری اعتراف کرد.

هاشمی طبا گفت:... دولت جدید که دائما فریاد مردم، مردم سر می‌دهد، (!) کاملاً مخفیانه و خیلی محرمانه کار می‌کند و مردم را در جریان نمی‌گذارد. اشکال کار این است که دولتمردان خود را عقل کل می‌دانند وگرنه طرح را به نظرخواهی می‌گذاشتند. می‌توانیم نمونه‌های دیگری را هم بگوییم. هیأت مذاکره‌کننده در وین دو صفحه پیشنهادهای خود را به گروه ۱+۴ ارائه کرده است. استکبار جهانی و اذناب آنها از جمله سازمانهای جاسوسی انگلیس، آمریکا، روسیه و اسراییل از آن خبر دارند ولی ملت ایران در بی‌خبری نگه‌داشته شده است. تفاهم‌نامه یا موافقت‌نامه یا یادداشت تفاهم با چین و روسیه نوشته می‌شود ولی ملت ایران از متن آن بی‌خبر می‌ماند. از یک‌سو معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اعلام پرداخت یارانه بیشتر را می‌دهد ولی وزیر امور اقتصادی آن را تکذیب می‌کند و حسب آن‌که مسائل اقتصادی باید از سوی معاون‌اول رئیس‌جمهور گفته شود، ایشان نه تأیید می‌کند و نه تکذیب و معلوم نیست کدام حرف درست است و صدالبته در مورد بنزین هم که امر اقتصادی است، باید معاون‌اول اعلام می‌کرد. آیا در این میانه ملت سردرگم است یا دولتیان خود سردرگم شده‌اند. (روزنامه حکومتی شرق ۹دی). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/863f48a6-7fb7-4626-9a6a-65353046ea7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات