728 x 90

هاشمی‌طبا: آیا اراده‌ای برای شناسایی و شناساندن بانیان فساد عظیم وجود دارد؟

هاشمی طبا از مهره‌های حکومتی
هاشمی طبا از مهره‌های حکومتی

هاشمی‌طبا از مهره‌های حکومتی با اعتراف به ویرانگریهای همه‌جانبه سردمداران حکومتی در ۴۳سال سلطه‌گری شوم، به ساختار مافیایی سراپا فساد و چپاول و غارت نظام فاسد آخوندی اعتراف کرد.

وی گفت:... می‌دانیم که با گذشت ۴۳سال از پیروزی انقلاب، سالانه حدود ۲۵میلیون تن محصولات کشاورزی وارد می‌کنیم و حتی با وجود آن‌که چند سال قبل جشن خودکفایی گندم گرفتیم، امروز واردکننده بزرگ گندم هستیم. بانی و مسئول این خسارت عظیم کیست؟
انبوه نقدینگی رو به تزاید بر چه مبنایی درست شده است و بانی و مسبب آن کیست؟
مسبب و بانی ساخت ویلاهای طاغوتی و برج‌هایی با آپارتمانهای تا هزار متری فوق لوکس در این ۴۰ساله چه کسی است؟ آن‌هم برج‌هایی که روی گسل زلزله و در کوچه‌های باریک ساخته شده است.
طبق نظر رئیس اسبق بانک مرکزی در این ۴۰ساله ۳۵۰میلیارد دلار ارز و طلا در بازار آزاد فروخته شده که خریداران آن بیشتر قاچاقچیان و خارج‌کنندگان سرمایه بوده‌اند. مسبب آن چه کسی است که امروز با وجود آن‌همه دارایی ارزی، مشکل ارزی داریم.
مسبب آن که افراد شریف مجبور به کولبری، زباله‌گردی، مشاغل پست و غیرقانونی می‌شوند، چه کسی است؟
... اگر بخواهیم از این دست مسائل را در کشور ذکر کنیم با بسیاری دیگر از این مسائل روبه‌رو می‌شویم که هرگز نه می‌توانیم و نه می‌شود مسببان آن را معرفی کرد (؟!)...
... مسببان کاملاً معلوم هستند آیا اراده‌ای برای شناسایی و شناساندن آنها وجود دارد؟ (!) (روزنامه حکومتی شرق ۱۴بهمن). .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96031667-80e9-4fda-9e52-93cbdae481e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات