728 x 90

نیکی هیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خواستار مواضع قاطع علیه رژیم ایران شد

نیکی هیلی نامزدی انتخابات آمریکا
نیکی هیلی نامزدی انتخابات آمریکا

نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد و نامزد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پنچشنبه ۱۶ آذر، از دولت جو بایدن خواست تا در برابر رژیم ایران مواضع سخت و قاطعی را اتخاذ کند. وی در مصاحبه با روزنامه وال استریت ژورنال با تأکید بر موضع قاطع علیه رژیم ایران گفت: «باید با مشت محکم آنها را کوبید».
نیکی هیلی در ادامه افزود پیش از این به‌عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل هر روز با موضوع ایران سر و کار داشته است و می‌داند که مقام‌های جمهوری اسلامی فقط زبان زور را می‌فهمند و وقتی فشار تحریم‌ها کم می‌شود راه خود را می‌روند.
پیش از این نیکی هیلی در مناظره انتخاباتی جمهوری‌خواهان گفته بود: «ما باید درک درستی داشته باشیم تا بدانیم بدون جمهوری اسلامی، حماس وجود نخواهد داشت، بدون ایران حزب‌الله وجود نخواهد داشت، بدون ایران حوثی‌ها وجود نخواهند داشت و اگر حمایت جمهوری اسلامی، نبود شبه‌نظامیان ایرانی در سوریه و عراق وجود نداشتند که به نظامیان زن و مرد ما حمله کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ded46f9d-65c7-449f-b0e6-d94b2a98b7ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات