728 x 90

نیویورک پست: جان بولتون و جو لیبرمن می‌گویند تغییر رژیم ایران خیلی نزدیک است

کنفرانس در سنای آمریکا، حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک، غیر اتمی و مبتنی بر جدایی دین از دولت
کنفرانس در سنای آمریکا، حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک، غیر اتمی و مبتنی بر جدایی دین از دولت

نیویورک پست روز ۲۶اسفند با درج گزارشی از کنفرانس در سنای آمریکا، حمایت از قیام مردم ایران برای یک جمهوری دموکراتیک، غیر اتمی و مبتنی بر جدایی دین از دولت نوشت: جان بولتون و جو لیبرمن می‌گویند تغییر رژیم ایران خیلی نزدیک است.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی و سناتور سابق جو لیبرمن روز پنجشنبه حمایت قاطع خود را از اعتراضات جاری علیه حکومت ایران ابراز کردند و گفتند که قیام تحت رهبری زنان بسیار نزدیک به آغاز تغییر رژیم است... .
لیبرمن (D-Conn.)، ۸۱ساله، اظهارات بولتون را تکرار کرد و گفت: گسترده‌ترین قیام علیه دولت بیش از هر زمان دیگری به رهایی مردم ایران از ظلمی که تحت آن زندگی کرده‌اند نزدیک است.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که اکثریت دو حزبی مجلس نمایندگان و ۴۷سناتور آمریکایی قطعنامه‌هایی را امضا کرده‌اند که از اعتراضات با هدف سرنگونی دولت تهران حمایت می‌کند.

قطعنامه مجلس از طرح ۱۰ماده‌ای مریم رجوی، رهبر مخالفان برای ایران الگوبرداری شده است که یک دولت سکولار و دموکراتیک را جایگزین قدرت دیکتاتوری می‌کند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a72e2c8-e687-4ade-b618-b2cb47292c06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات