728 x 90

نیوزمکس: کارشناسان می‌گویند اپوزیسیون سازمان‌یافته در انتظار به‌دست گرفتن قدرت در ایران است

کنفرانس در واشنگتن در بیستمین سالگرد افشاگری نطنز
کنفرانس در واشنگتن در بیستمین سالگرد افشاگری نطنز

سایت نیوزمکس روز چهارشنبه ۲۶مرداد نوشت: گروهی از کارشناسان که در مورد این موضوع که رژیم تئوکراتیک در ایران ضعیف‌تر از زمان انقلابی است که آن را به قدرت رساند، اتفاق‌نظر داشتند، روز چهارشنبه نتیجه‌گیری کردند که ساختار سازمان‌یافته‌ای در صحنه وجود دارد که منتظر است پس از سرنگونی دولت حاکم، قدرت را به دست گیرد.

نیوزمکس در ادامه نوشت: این نتیجه‌گیری گروهی از کارشناسان بود که روز چهارشنبه در واشنگتن دی. سی در یک مجمع سازماندهی شده توسط یک گروه اپوزیسیون ایرانی معروف به شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) گردهم آمدند.

سناتور جو لیبرمن، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، رابرت جوزف معاون سابق وزیر امور خارجه در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌الملل، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی، چاک والد، اولی هاینونن، کارشناس تسلیحات و علوم و نویسنده علیرضا جعفرزاده، از جمله شرکت‌کنندگان در این جلسه بودند.

نیوزمکس که با علیرضا جعفرزاده معاون نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا گفتگو کرد نوشت: جعفرزاده در پاسخ به سؤال نیوزمکس مبنی بر این‌که آیا یک ساختار واقعی برای ورود و به‌دست گرفتن قدرت، در صورت سرنگونی رژیم خامنه‌ای ولی‌فقیه آماده است، پاسخ داد: بله.

 یک اپوزیسیون سازمان در صحنه... یک پارلمان در تبعید».

نیوزمکس در ادامه نوشت: اکثر شرکت‌کنندگان در کنفرانس با بیان این‌که انقلابی از سوی نیروهایی که می‌توانند با موفقیت حکومت کنند در حال انجام است، تأکید کردند که برای دولت جو بایدن مهم است که توافق هسته‌یی ایران را که توسط دولت دونالد ترامپ از بین رفته بود، احیا نکند و در نتیجه آن رژیم حاکم را تشویق نکند.

نیوزمکس در پایان نوشت: رابرت جوزف، کارشناس کنترل تسلیحات، با تأکید بر این‌که پایان رژیم در حمله موشکی ایالات متحده محقق نمی‌شود، گفت آنچه که مرجح است قیام مردم ایران در خیابان‌ها برای تغییر رژیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a5f0602-7705-4dc2-9031-90676ab226de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات