728 x 90

نیوت گینگریچ، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا خواستار بمباران رژیم ایران شد

نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ

-

نیوت گینگریچ رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه‌شنبه شب ۱۰ دی ۹۸ در واکنش به تلاش گروه‌های شبه‌نظامی وابسته رژیم ایران برای اشغال سفارت ایالات متحده در بغداد خواستار بمباران رژیم ایران شد.

به گزارش العربیه، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا ضمن دعوت به اقدام نظامی آمریکا علیه رژیم ایران، گفت رژیم ایران برای گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به تهران که در حملات هوایی آمریکا به پایگاههای حزب‌الله عراق کشته شده‌اند اهمیتی قائل نیست.

نیوت گینگریچ در توئیتی نوشت: «ایالات متحده باید به ایران در (خاک) ایران پاسخ دهد. رژیم دیکتاتوری ایران برای تعداد هم‌پیمانانش که آنها را در عراق کشته‌ایم ارزشی قائل نیست. باید قلب دشمن را هدف قرار داده و آنها را به‌طور قاطعانه‌ای مجبور به پرداخت هزینه کنیم».

گینگریچ در ادامه افزود: «رژیم دیکتاتوری ایران بارها و بارها صبر ما را به چالش کشانده است. (اقدامات ستیزه‌جویانه‌اش را) متوقف نخواهد کرد جز زمانی که میزان دردی که رژیم را با خطر مواجه سازد را افزایش دهیم. باید اموال سپاه پاسداران ایران را تا زمانی که این رژیم از اقدامات خصمانه‌اش دست بردارد، بلوکه کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3272022-f96c-4252-9f10-7cb36ee55d2b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات