728 x 90

نیتان سیلز: رژیم ایران از تروریسم به‌عنوان ابزاری برای حکومت کردن استفاده می‌کند

نیتان سیلز
نیتان سیلز

نیتان سیلز هماهنگ‌کننده ضدتروریسم وزارت‌خارجه آمریکا طی سخنانی در مؤسسه بروکینگز رژبم ایران را اصلی‌ترین حامی تروریسم دانست و گفت: همین سال پیش ما دیدیم که مأموران رژیم ایران ۲توطئه برای حمله در قلب ارو پای غربی انجام دادند یکی در پاریس بود که برای یک گردهمایی سیاسی بود و دیگری در دانمارک.

 

هماهنگ کننده ضدتروریسم وزارت‌خارجه آمریکا گفت رژیم ایران سالانه با یک میلیارد دلار، نیروهای نیابتی مختلف تروریست خود را تأمین می‌کند و ابزارهای دولت ایران خود مستقیماًً در تروریسم شرکت دارند. آنها از مرز صرفاً حمایت از تروریسم عبور کرده و عملاً در تروریسم شرکت دارند و برای همین است که چند هفته پیش وزیر خارجه پمپئو سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی لیست‌گذاری کرده است.

 

نیتان سیلز در ادامه افزود: این اولین باری است که آمریکا از اختیارات لیست‌گذاری تروریستی خود علیه یک بازیگر دولتی استفاده می‌کند و من هیچ کاندید بهتری برای این لیست‌گذاری بهتر از سپاه پاسداران رژیم ایران نمی‌شناسم.

این رژیم برخلاف هر کشوری در جهان از تروریسم به‌عنوان ابزاری برای حکومت کردن استفاده می‌کند و برای همین است که ما این لیست‌گذاری را اعلام کردیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97d099d2-247e-44b1-bb8c-7738a57f9e4f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات