728 x 90

نگرانی ۲۵۰۰پاسدار و بسیجی نسبت به فضای مجازی

نگرانی از اینترنت
نگرانی از اینترنت

در پی عدم تصویب طرح موسوم به «صیانت از کاربران فضای مجازی» و پاسکاری آن بین دولت، کمیسیون ویژه و صحن علنی مجلس ارتجاع و سپس شورای عالی فضای مجازی، تعداد ۲۵۰۰تن تحت عنوان «استاد بسیجی» در نامه‌یی به رؤسای قوای سه‌گانه رژیم آخوندی نگرانی و دغدغه خود از وضعیت حاکم بر فضای مجازی اعلام کردند و ضمن تهدید خواندن آن برای «امنیت روانی و اخلاقی جامعه اسلامی» خواستار «مدیریت» یعنی بستن و محدود کردن اینترنت شدند. در نامه ۲۵۰۰ استاد بسیجی آمده است:

در چند ماه گذشته طرح موسوم به صیانت مستمر بین کمیسیون ویژه و صحن علنی مجلس ارتجاع و سپس بین مجلس ارتجاع و شورای عالی مجازی دست به دست شده است. هر چند که تمام سران نظام بر سر سانسور، محدود کردن و بستن اینترنت در ایران با یکدیگر در توافق کامل هستند، اما در وحشت از قیام و شعله‌ور شدن اعتراضات (مانند گرانی بنزین در قیام آبان۹۸)، تاکنون هیچ ارگانی حاضر به تصویب و اجرای این طرح نشده است.

با توجه به افشای روزافزون فساد، جنایتها و اقدامات سرکوبگرانه رژیم در اینترنت، اعم از تخریب خانه‌های مردم، دستگیری و سرکوب دست‌فروشان، قتل سوخت‌بران و کولبران، فساد مقامات که منجر به رادیکالیزه شدن جامعه می‌شود و در هراس از پخش گسترده اخبار مربوط به مجازات آخوندها، سرهنگ‌ها و پاسداران توسط جوانان و مردم محروم در مشهد، ماهشهر، زابل، سراوان و دیگر نقاط ایران، مقامات در سطوح مختلف به سران حکومت مستمر هشدار می‌دهند و اینترنت را تهدیدی برای امنیت کل رژیم عنوان می‌کنند.

 

آخوند خطیب وزیر اطلاعات رئیسی جلاد روز اول اردیبهشت گفت: یکی از بسترهایی که دشمن از آن استفاده می کند فضای مجازی است.

زهره الهیان عضو مجلس ارتجاع روز دوم اردیبشهت گفت: اگر هرچه سریع‌تر قانون و قاعده‌یی برای فضای مجازی وضع نکنیم در آینده به‌شدت دچار چالش خواهیم شد.

آخوند علیرضا عبادی امام جمعه خامنه‌ای در بیرجند روز اول اردیبهشت در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امروز فضای مجازی قتلگاه دانش آموزان شده و آموزش و پرورش باید با مدیریت اصولی و علمی این فضا، دانش آموزان را از افتادن در دام های مخوف فضای مجازی نجات دهد.

 

رژیم آخوندی همزمان اقدام به کند کردن سرعت اینترنت و اختلال در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و همچنین افزایش قیمت بسته های اینترنت کرد. 

رضا حاجی پور عضو مجلس ارتجاع در آمل  در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات رئیسی گفت: شما قرار بود کیفیت، سرعت و امنیت داده های فضای مجازی را برای مردم فراهم آورید اما افزایش قیمت بسته های اینترنتی توان مردم و کسب و کار کاربران فضای مجازی را دچار چالش کرده است (تسنیم ۳۰فروردین).


 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c10e790c-a238-4bc4-bbd9-66ba800b262f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات